خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی ملایر در گفت‌وگو با بسیج خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری هشت سارق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۳۸
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
دستگیری ۸ سارق در ملایرسرهنگ محمدباقر سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری‌های ۱۱ و ۱۲ قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق و بکارگیری شگرد‌های پلیسی، مخفیگاه این سارقان شناسایی و با اجرای ۶ اقدام ضربتی یک سارق ساختمان نیمه کاره، یک سارق داخل خودرو و یک سارق بازار توسط ماموران کلانتری ۱۱ و یک سارق محتویات داخل خودرو، یک سرقت از انباری و یک فقره سرقت از ساختمان نیمه کاره توسط ماموران کلانتری ۱۲ پاسداران دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند که تجهیز امکانات و تجهیزات در اختیار، به سیستم‌های بازدارنده الکترونیکی و ضد سرقت مطمئناً فرصت‌های ارتکاب جرم را از بین خواهد برد.

وی گفت: همچنین به دنبال وقوع چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در شهرستان ملایر، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

سلگی افزود: با انجام ۷۲ ساعت اقدامات گسترده اطلاعاتی،   ۲ سارق در این خصوص شناسایی و در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند و در بازرسی از مخفیگاه آنان، اموال مسروقه شامل ضبط و باطری خودرو، لاستیک زاپاس، آچار آلات، سیم بکسل، مدارک خودرو و ... به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال کشف شد.

وی بیان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات فنی و تخصصی، به ۱۱ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در پایان با تقدیر از همکاری‌های مجدانه دستگاه قضائی در برخورد قاطعانه با مجرمان، گفت: شناسایی و دستگیری متهمان حرفه‌ای با شگرد‌های خاص پلیس و کشف علمی جرایم در دستور کار  پلیس شهرستان قرار دارد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات