خبرهای داغ:
مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار در گفت‌وگو با بسیج خبر داد
مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار از تولید بیش از ۲۰ هزار ماسک طی هشت ماه و توزیع ۵ هزار ماسک توسط بسیجیان فعال در کارگاه شهید سلیمانی روستای حسین آباد عاشوری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۰۱۷۷
|
۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۰

تولید ۲۰هزار ماسک توسط بسیجیان روستای حسین آباد عاشوریطاهره رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار اظهار داشت: با وجود شرایط کرونایی به مناسبت هفته بسیج برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در پایگاه کوثر روستای حسین‌آباد عاشوری شهرستان بهار برگزار شد.

وی افزود: از مهمترین و شاخص‌ترین فعالیت‌های پایگاه کوثر طی سال جاری افتتاح کارگاه تولید ماسک‌ با حضور ۱۴ نفر از خواهران بسیجی با تولید بیش از ۲۰هزار ماسک طی ۸ ماه و توزیع ۵ هزار ماسک رایگان بین اهالی روستای حسین آباد و مدارس توسط جهادگران سلامت کارگاه سردار شهید سلیمانی بوده است.

مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار ابراز داشت: اجرای مسابقات مجازی با عنوان من‌ و عروسک‌ باحجابم، نذر‌ خانوادگی ‌اربعین، نقاشی‌ محرم، شیرخوارگان ‌حسینی، حریم‌ خورشید، کاردستی و... از دیگر برنامه‌ها بود.

وی با بیان اینکه طی کمک مومنانه نیز بالغ بر ۱۱ میلیون تومان جمع‌آوری شد، تصریح کرد: تهیه و توزیع مواد شوینده، تهیه وسایل ضروری خانه، ۲۵ بسته لوازم التحریر، توزیع محصولات کشاورزی برای خانواده‌های بی بضاعت نیز از اقدامات اجرایی بود.

رضایی با اشاره به وقف یک عدد ویلچر به مرکز جامع سلامت روستا، پرداخت ۲۰ وام ۲ میلیون تومانی به اعضای صندوق قرض الحسنه پایگاه، اجرای برنامه ملی روز روستا، تقدیر از مسئولین جمع آوری زباله در روستا با همکاری دهیاری روستا، تجلیل از جهادگران سلامت و تشکیل حلقه صالحین را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت مرکز قرآنی نورالثقلین به صورت مجازی گفت: این مرکز با هدف تقویت قدرت تمرکز و حافظه کودکان و آشنایی با مراسمات دینی، مذهبی و ملی و آموزش سوره‌های کوتاه همراه با مفهوم و آموزش آیات موضوعی و سبک زندگی اسلامی دینی به نوگلان و خانواده‌ها در حال فعالیت است.

مسئول پایگاه کوثر شهرستان بهار گفت: به مناسبت هفته کتاب نیز در بستر فضای مجازی مسابقه دانایی -مانایی، کتاب یار مهربان و ساخت کاردستی، اهدای کتاب به نوگلان و و تقدیر از مسئول کتابخانه‌ روستا برگزار شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات