خبرهای داغ:
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند خبر داد
نهاوند- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نهاوند گفت: با تلاش مستمر محیط بانان شهرستان نهاوند وسایل زنده‌گیری و دو سهره طلایی کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۳۱۴۶۶۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۷

کشف و ضبط وسایل زنده‌گیری سهره‌های طلایی در نهاوندمهرداد سلگی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در نهاوند اظهار داشت: ظهر روز یکشنبه ۵ بهمن ماه ۹۹ مأموران یگان حفاظت در حین گشت و کنترل روزانه از مناطق تحت مدیریت و حوزه‌های استحفاظی، یک گروه متخلف که اقدام به زنده‌گیری پرندگان می‌کردند شناسایی کردند که متخلفین با مشاهده مأمورین یگان حفاظت متواری شدند.

وی افزود: مأموران اجرایی در تعقیب و گریز موفق به دستگیری آنان نشده و آن‌ها متواری شدند که با هماهنگی مراجع قضایی دستگیری آن‌ها در دستور کار قرارخواهد گرفت.

رییس اداره محیط زیست شهرستان نهاوند بیان کرد: از این متخلفان دو سهره طلایی، یک رشته دام زنده گیری پرندگان، یک عدد قفس چوبی و یک قفس فلزی کشف و توقیف شد که سهره‌های طلایی توسط محیط بانان به اداره محیط زیست تحویل و پس از بهبودی کامل و بازیابی توان پرواز رهاسازی خواهند شد .

وی عنوان کرد: هرگونه تیراندازی، شکار، زنده‌گیری، آزارو اذیت حیوانات و صید گونه‌های جانوری بدون کسب مجوز تخلف بوده و در صورت مشاهده با متخلفان برخورد قاطع و قانونی خواهد شد، از مردم عزیز شهرستان خواستار گزارش تخلفات زیست محیطی را، از طریق سامانه ارتباطات مردمی۱۵۴۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات