به مناسبت فرخنده میلاد با سعادت حضرت امام جواد علیه السلام، مراسم جشن میلاد با رعایت اصول بهداشتی در مسجد جامع بن برگزارشد.
کد خبر: ۹۳۲۳۳۳۴
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در این مراسم حجت الاسلام دهقان با تیریک اعیاد رجبیه و فرخنده میلاد با سعادت حضرت امام محمد تقی علیه السلام  و ولادت طفل شیر خوار خامس آل عبا حضرت علی اصغر علیه السلام گفت: کنیه نهمین پیشوای شیعیان جهان، ابوجعفر و القابشان، جواد و تقی بود و در دهمین روز از ماه با برکت رجب سال 195 هجری قمری در مدینه منوره متولد شدند.

 وی به بیان ویژگی های فرزند حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام اشاره کرد و افزود: از ویژگی‌های بارز حضرت جواد الائمه علیه السلام ، ایمان، داشتن صبر، شکیبایی و بردباری در مقابل مصائب و حوادث ناگوار روزگار بود.

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد: حضرت امام محمد تقی علیه السلام در برابر عملیات روانی و دسیسه عناصر نفاق و دستگاه حاکم جور با شجاعت،صلابت و صراحت از اصول و مبانی اسلام ناب دفاع کردند.

حجت الاسلام دهقان اظهار کرد: انسان با بررسی سیره زندگی حضرات معصومین علیهم السلام، هویتی متعالی پیدا می کند و به سوی حق و حقیقت رهنمون می شود.

کارشناس مسایل مذهبی افزود: در سیره زندگی ائمه ی معصومین علیهم السلام ،خدمت به مردم و رفع نیازهای بشریت به خوبی مشهود است و حضرت جواد الائمه علیه السلام  هم در این عرصه برای بشریت الگو است.

حجت الاسلام دهقان گفت: زندگی سراسر نورانی حضرت امام جواد علیه السلام، بهترین و نورانی ترین مسیر برای نسل جوانان جامعه برای رسیدن به عزت و بالندگی است.

در حاشیه این مراسم حیدری مسئول هیأت رزمندگان اسلام شهرستان بن گفت: اقامه نماز جماعت، تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و مولودیه خوانی از دیگر برنامه های جشن میلاد حضرت امام جواد علیه السلام بود.

ارسال نظرات