خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد
همدان-فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲ هزار بسته داروی دام و طیور خارجی و قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان اسدآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۲۳۸۲۹
|
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۹
کشف داروهای دامی قاچاق در اسدآبادبه گزارش خبرگزاری بسیج، سردارسلمان امیری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ماموران پاسگاه انتظامی چهاردولی شهرستان اسدآباد حین گشت زنی و اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محور قروه به اسدآباد، به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک شدند.

وی با اشاره به این که راننده خودرو بدون توجه به ایست پلیس از محل متواری شد، افزود: با شگرد‌های خاص پلیسی این وسیله نقلیه متوقف و در بازرسی از آن، ۲ هزار بسته انواع دارو‌های مخصوص دام و طیور خارجی و قاچاق کشف و راننده و سرنشین آن نیز دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به این که ارزش محموله قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده، بیان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی شدند.

وی در پایان گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در این زمینه با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات