خبرهای داغ:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان:
همدان-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: پاسداشت شهیدان نیاز امروز جامعه ما است و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برای همه ما امری ضروری و لازم و واجب است.
کد خبر: ۹۳۲۴۶۸۸
|
۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵

پاسداشت شهیدان نیاز امروز جامعه ما استبه گزارش خبرگزاری بسیج، مصطفی آزادبخت در آیین رونمایی از دیوارنگاره شهدای مدافع حرم کشور که در باغ موزه دفاع مقدس استان همدان برگزار شد، با بیان اینکه خانواده شهدا با پیروی از دستورات دین و تبعیت از ولایت توانستند ایران اسلامی را بر بال ملائک بنشانند، اظهار داشت: جبهه حق و باطل پس از خلقت انسان به وجود آمده است و در هر زمانی به شکل خاص خود نمایان شده است در عصر ما امام عزیز که بنده خاص خدا بود این رسالت را به عهده گرفت و مردم شریف و بزرگوار ایران اسلامی به ندای امام(ره) لبیک گفتند و به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه در نبردی که امام خمینی (ره) آغاز کردند مقابل امام (ره) رژیم تا بن دندان مسلح با پشتیبانی تمام استکبار، صهیونیسم، شرق و غرب در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند، گفت: به اراده الهی امام(ره) با پشتیبانی مردمی در برابر طاغوت و طاغوتیان به پیروزی رسیدند که مصداق عینی پیروزی خون بر شمشیر بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه درس و سرلوحه مبارزه انقلاب ما عاشورای حسینی بود، گفت: تا دنیا دنیا است این نبرد و تقابل وجود دارد.

وی با بیان اینکه خوشا به حال آنانی که در این مسیر داوطلبانه سرمایه گرانقدر خود را هدیه به اسلام و میهن اسلامی کردند، گفت: رسالت بسیار سنگینی بر دوش ما است که شهدا به بهترین شکل ممکن وظیفه خود را انجام دادند.

آزادبخت با بیان اینکه رهبر کبیر انقلاب به بهترین شکل ممکن هدایت امت را بر عهده دارند، گفت: خواص به بهترین شکل تبعیت می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر شهدای مدافع حرم ما نبودند باید در همدان و کرمانشاه می‌جنگیدیم، گفت: همه شهدا جایگاه ویژه‌ای دارند اما سردار همدانی جنگ را در محیط دشمن پنجه در پنجه دشمن انداخت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه دشمن در نظر داشت با فتح سرزمین‌ها سوریه و عراق و ... انقلاب اسلامی را با مشکل مواجه کند، عنوان کرد: پاسداشت شهیدان نیاز امروز جامعه ما است و ترویج فرهنگ جهاد و شهادت برای همه ما امری ضروری و لازم و واجب است و همه وظیفه داریم که این فرهنگ را به بهترین شکل ممکن تبلیغ کنیم و مدافع فرهنگ شهیدان باشیم.

وی با بیان اینکه عمده مسئولین ما به آرمان‌های شهیدان پایبند هستند، افزود: باید جدیت در این امر بیشتر باشد و برنامه‌هایی که مربوط به شهید است سرآمد همه برنامه‌ها باشد.

آزادبخت با بیان اینکه تمام سرمایه‌های جمهوری اسلامی مربوط به شهدا است و صاحب این مملکت شهدا و خانواده‌های شهدا هستند، گفت: هر برنامه‌ای که مربوط به شهدا است همه باید پای کار بیایند و به بهترین شکل ممکن شهیدان را گرامی بداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات