خبرهای داغ:
پنجاه و هشتمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان خوزستان برگزار شد .
کد خبر: ۹۳۳۲۵۶۴
|
۲۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، در جلسه امروز شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی در زمینه توزیع خوراک و نهاد‌های دامی ، مشکلات کامیون دارهای حامل سوخت و افزایش قیمت مصالح ساختمانی بحث و بررسی شد .

استاندار خوزستان در این جلسه با اشاره به مشکلات بخش خصوصی در زمینه توزیع خوراک و نهاد‌های دامی گفت : در این جلسه تصویب شد حواله مربوط به نهاده های کارخانجات در بندر صادر شود ، در غیر این صورت انبار و سوله اجاره و از آنجا حواله ها تحویل داده شوند و اگر نشد از مبدا شوش کرایه واقعی از افراد دریافت شود .

قاسم سلیمانی دشتکی همچنین با اشاره به مشکلات بخش خصوصی در زمینه عوارض سنگین جاده‌ای و قیمت لوازم یدکی و مصرفی برای کامیون داران افزود : با نظارت قوی باید قیمت‌های مصوب کنترل ، رعایت و با متخلفان برخورد قانونی شود .

وی همچنین یکی ازمشکلات بخش خصوصی را قیمت پرنوسان مصالح ساختمانی عنوان کرد و گفت :مصالحی نظیر شن و ماسه و سیمان طی سه هفته اخیر در استان تا ۵۰ درصد افزایش پیدا کرده و باید نظارت جدی در این بخش اعمال شود .

سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان نیز در این جلسه گفت : با توجه به دو مصوبه اخیر مجلس شورای اسلامی ، در آینده نزدیک با تعیین تکلیف مالیات بر خانه‌های خالی از سکنه و افزایش تولید در مسکن شاهده ثبات و کاهش قیمت مسکن خواهیم بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها