همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، رزمایش بصیرتی ثامن 9 در رده های بسیج استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۴۱۱۹
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در نخستین روز از ماه ضیافت الهی، رزمایش بصیرتی ثامن 9 به صورت مجازی در بستر پیام‌رسان‌های داخلی با مشارکت بسیجیان استان چهارمحال و بختیاری و رمز مقدس  یا علی ابن ابیطالب علیه السلام برگزار شد.

جانشین فرماندهی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام آغاز این رزمایش را با بیان رمز مقدس یا علی ابن ابیطالب علیه السلام  اعلام کرد و ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: امیدآفرینی و فراهم ساختن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد 1400 از رویکردهای این رزمایش بصیرتی است.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی افزود: انتخابات سال جاری از ابعاد مختلف داخلی و خارجی دارای اهمیت و حساسیت ویژه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در  سپاه قمربنی هاشم علیه السلام نیز با پیام تصویری، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ضمن توصیه به بسیجیان برای استفاده حداکثری از فرصت های معنوی این ماه پرفضیلت،  اهمیت انتخابات خرداد 1400 و تفاوت های برگزاری انتخابات در ایران با سایر نقاط دنیا را تبیین کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر، مشارکت پرشور مردم در انتخابات را یک تکلیف دینی دانست، که با افزایش این میزان حضور، اقتدار و عزت ملی افزایش می یابد.

وی، در ادامه ملاک های انتخاب اصلح را همان معیارهای بیان شده از سوی مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی دانست و از آحاد بسیجیان خواست برای امیدآفرینی و بیان عملکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند، تا ان شاءالله با تشکیل یک دولت جوان انقلابی پای کار، مشکلات مختلف از جمله اقتصادی و معیشتی مردم حل شود.

ارسال نظرات