اخبار کوتاه انتظامی از چهارمحال و بختیاری

کشف قتل و دستگیری قاتلین در کمتر از 2 ساعت / دستگیری سارقان سابقه دار با 6 فقره / دستگیری 8 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی و کشف محموله مرغ گرم خارج از شبکه توزیع در "شهرکرد" .
کد خبر: ۹۳۳۴۱۳۹
|
۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

 

کشف قتل و دستگیری قاتلین در کمتر از 2 ساعت

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس "کیار"، قاتلان در کمتر از 2 ساعت شناسائی، دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

اخبار کوتاه انتظامی از چهارمحال و بختیاری

سردار "منوچهر امان اللهی" در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کشف جسد مردی 49 ساله در "شلمزار"، بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان کیار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، 2 متهم را در شهرستان کیار شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، در کمتر از 2 ساعت دستگیر و آلات قتاله را نیز کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری بیان داشت: متهمان در بازجوئی پلیس به جرم قتل اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

*دستگیری سارقان سابقه دار با 6 فقره سرقت در "بروجن"

 - فرمانده انتظامی شهرستان "بروجن" از دستگیری 3 سارق سابقه دار و کشف 6 فقره سرقت از مزارع و باغات، کابل برق و داخل خودرو در این شهرستان خبر داد.

اخبار کوتاه انتظامی از چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مسلم احمدی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در محدوده تفریحی وگردشگری سیاسرد، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور كار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران كلانتری 12 جانبازان بروجن با انجام یك سری تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند محل اختفاء این سارقان را در سیاسرد شناسائی و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه بازرسی كنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی انجام شده مقادیری اموال مسروقه شامل کابل برق، کابل مخابراتی و وسایل داخل خودرو و مقداری موادمخدر از نوع شیشه کشف و 3 متهم سابقه دار دستگیر شدند.

*دستگیری 8 نفر از عوامل نزاع دسته جمعی در "لردگان"

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان با اشاره به وقوع نزاع دسته جمعی در شهر "لردگان"، گفت: 8 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

اخبار کوتاه انتظامی از چهارمحال و بختیاری

سرهنگ "علی تابش فرد" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس لردگان از وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی در شهر "لردگان"، بلافاصله واحد گشت انتظامی به محل درگیری اعزام شد.

وی ادامه داد: ماموران به محض حضور در محل درگیری دریافتند که تعدادی از افراد بدلیل اختلافات قبلی با استفاده از چوب و چماق با هم درگیر شده و همگی دچار جراحت و آسیب شده اند.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران بلافاصله ضمن پایان دادن به درگیری، 8 نفر را در این رابطه دستگیر و به کلانتری11شهداء لردگان منتقل کردند و تلاش جهت دستگیری سایر منازعین ادامه دارد.

سرهنگ "تابش فرد" در پایان یادآور شد: در این خصوص پرونده مقدماتی تشکیل و تحت رسیدگی قرار گرفت.

*کشف محموله مرغ گرم خارج از شبکه توزیع در "شهرکرد"

فرمانده انتظامی شهرستان "شهرکرد" از کشف 400 کیلوگرم مرغ گرم خارج از شبکه توزیع در "شهرکرد"خبر داد.

اخبار کوتاه انتظامی از چهارمحال و بختیاری

سرهنگ "کورش بهرامی" در تشریح این خبر گفت: عوامل گشت یگان امداد شهرستان شهرکرد در حین گشت زنی در سطح شهر، به یک دستگاه خودرو پژو 405 با پلاک یکی از استانهای همجوار مشکوک و با هماهنگی قضائی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان "شهرکرد" افزود: در بازرسی خودرو مشخص شد که حامل 400 کیلوگرم مرغ گرم خارج از شبکه توزیع و به مقصد خارج استان می باشد که با هماهنگی قضایی خودرو توقیف و راننده خودرو دستگیر شد.

سرهنگ "بهرامی" در خاتمه با بیان اینكه در این خصوص پرونده قضائی تشكیل و در دست اقدام قرار دارد، خاطرنشان کرد: هر گونه توزیع خارج از شبکه اقلام مصرفی می تواند باعث نوسانات بازار شود، مردم در این موارد با پلیس همکاری کرده و گزارشات خود را به 110 اعلام نمایند.

ارسال نظرات