امام جمعه دره شهر گفت:مهمترین اشکال دولت گره زدن همه چیز به نتیجه مذاکرات و غفلت از ظرفیت داخلی بود.
کد خبر: ۹۳۵۰۵۰۶
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، حجت الاسلام "قنبر بیگی"، امام جمعه دره شهرگفت:راهبرد و تمرکز همه دشمنان نظام تشویق مردم به مشارکت حداقی در انتخابات با استفاده از شبکه های تلوزیونی و مجازی است.

وی اظهار کرد:دشمن هیچگاه صلاح ما را نخواسته و قطعا هرچه به زمان انتخابات نزدیک شویم این حملات سنگینتر خواهد شد.

حجت الاسلام قتبر بیگی بیان داشت:حتی برای این منظورو از بین بردن اعتماد مردم ممکن ا ست دست به تخریب همه کاندیداها بزنند، هرچند هم اکنون نیز بعضی را تخریب میکنند

وی تصریح کرد:رسانه های بیگانه کسانی را تخریب میکنند که انها را از اهداف و مقاصدشان دورتر میکند.متاسفانه عملکرد ضعیف دولت در بحث اقتصادی، مسکن،اشتغال، ارزش پول ملی، تورم، ازدواج جوانان و دهها مورد دیگر نارضایتی مردم را در پی داشته که دشمن برای اهدافش روی این موارد تمرکز کرده است.

حجت الاسلام قنبربیگی ادامه داد:مهمترین اشکال دولت گره زدن همه چیز به نتیجه مذاکرات و غفلت از ظرفیت داخلی بود.

وی ادامه داد:کسی با مذاکره و تعامل درست با دنیا مشکلی ندارد اما کشور را معطل نتیجه مذاکرات کردن غلط است.قطعا با وجود امریکای مستکبر تحریمها برای نظام اسلامی عزتمند هم وجود خواهد داشت و اینگونه مذاکرات سطحی به ثمر نخواهد نشست.

امام جمعه دره هشذررذ افزود:حال سوال اینجاست چرا وقتی نمیتوانید کار بکنید در انتخابات شرکت کرده اید؟ چرا وقتی نمیتوانید مشکلی رفع کنید وقت مردم را میگیرید؟
ملت ایران رییس جمهوری میخواهند که در کنار تعامل درست با دنیا برای بی اثر کردن تحریمها و جلوگیری از فشار استکبار نگاهش به ظرفیتهای داخلی باشد.

وی بیان کرد:مقام مهم ریاست جمهوری امانت بزرگی است که باید به دست سالمترین و امانتدارترین فرد بسپاریم.در مقیاس کوچکتر نیز انتخابات شورای شهر امانتی مهم بوده که باید به دست اصلح سپرده شود.

وی در پایان گفت:اگر میخواهیم مثل گذشته خود را سرزنش نکنیم با دوری از طایفه گرایی و رودر وایسی رفاقتی، کسی که بیشترین شرایط این مسئولیت مهم را دارد انتخاب کنیم.با توجه به سخنان رهبر انقلاب قطعا با حضور پرشور و یک انتخاب درست و منطقی تمام مشکلات قابل رفع خواهد بود.

ارسال نظرات