خبرهای داغ:
خانواده شهدا و ایثارگران استان قم خطاب به کاندید‌های انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران نامه‌ای صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۵۰۷۷۱
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن نامه بدین شرح است:
 
 
سلام علیکم.


از آنجا که انتخابات در نظام مردم سالاری دینی تحقق بخش گردش خواص و نخبگان در مناصب مدیریتی و قانونگذاری و از طرفی ضمانت بخش استحکام نظام سیاسی و نیز خنثی کننده توطئه‌های داخلی و خارجی دشمنان می‌باشد و شما بزرگواران برای تصدّی مدیریت اجرائی کشور در چار چوب قانون، احساس وظیفه نموده اید جای تشکر دارد، لکن نکاتی را ضروری دانستیم محضر شریف شما اعزه تقدیم نمائیم؛ و قطعا انتظار می‌رود مورد توجه شما قرار گیرد.


۱-آنچه تاکنون به صورت عالمانه و متعهدانه در رابطه با شناخت دقیق مشکلات گوناگون اقتصادی و راهکار‌های اصلاح آن که جزء اولویت‌ها و ضرورت اجتناب ناپذیر جامعه است اهتمام داشته ضمن قدر دانی؛ امید است تحقق بخش اقتصاد مقاومتی در این دنیای پر التهاب اقتصادی باشد قدردانی می‌شود.

۲-آن چه شایسته است و آحاد مردم بویژه نخبگان جامعه نیز انتظار دارند و شما نامزد‌های محترم ریاست جمهوری تاکنون در اظهارات و برنامه‌های خود به صورت شفاف و متقن کمتر به آن پرداخته شد و لازم است بیان گردد عبارت است از:

دیدگاه و برنامه‌ها در مسائل مهم فرهنگی، اخلاقی، معنوی و راهکار‌های رفع و دفع نابسامانی‌ها و معضلات فرهنگی همچنین راه‌های تقویت بُن مایه‌های دینی و ارزشی و مکتبی در سطح جامعه

ضرورت تبیین دستاورد‌های عظیم، گسترده و گوناگون ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی طی چهل سال گذشته در داخل و سطح منطقه و جهان که سیاستمداران و نخبگان و اندیشمندان جهانی را به حیرت وا داشته است.

بیان شفاف دیدگاه و برنامه‌ها در حوزه سیاست خارجی و حدود و ثغور ارتباط و تعامل فی ما بین نظام جمهوری اسلامی با دیگر کشور‌های همسایه، منطقه و جهان و انعقاد پیمان‌های منطقه‌ای همچنین رابطه با جبهه مقاومت

بیان صریح، شفاف نسبت به خط قرمز‌های نظام جمهوری اسلامی بر اساس سیاست‌های کلان و رهنمود‌ها و منویات امامین انقلاب اسلامی در رابطه با آمریکا و صهیونیست جهانی.

بیان صریح و شفاف نامزد‌های محترم در رابطه با تیم کاری مورد نظرشان پس از رأی آوری.

اعلام نظرِ، شفاف و متقن در چگونگی ارتباط و تعامل با نخبگان و اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی و بهره مندی از استعداد‌ها و ظرفیت‌های استفاده نشده داخل کشور.

ارائه برنامه شفاف، در چگونگی ارتباط و تقویت اقتدار دفاعی، نظامی و امنیتی کشور و حمایت نظامی

بیان دیدگاه و برنامه‌ها در حوزه سلامت و بهداشت و خدمات عمومی به اقشار آسیب پذیر.

پرهیز جدّی از بزرگنمائی کاستی‌های موجود، اجتناب از اتهام و تهمت به دیگران بخصوص و پرهیز از اظهارات دشمن شاد کن و یأس آور در جامعه

ارائه برنامه در موضوع مهم تولی و تبرّی و اصل مترقی امر به معروف و نهی از منکر در کشور

اعلام نظر نسبت به میزان پایبندی به وحدت و انسجام بخشی و نیز رعایت منویات رهبر معظم انقلاب در مسائل اختلافی و چالشی پیش روی کشور و نظام.

بیان صریح و شفاف نسبت به عدم بکارگیری نیرو‌های غرب گرا، راحت طلب تجمّل گرا، اشرافی و زاویه دار با مبانی و اصولی انقلاب و ارزش‌های دینی و مکتبی.

خلاصه آنچه مسلم است انتخابات همواره کانون توجّهات داخلی و خارجی بوده و هست و صحنه انتخابات می‌تواند هم برای نظام و کشور تولید فرصت کند و هم تهدید، لذا ما خانواده‌های شهداء و جامعه بزرگ ایثار گران شهر مقدس قم برای مشارکت حداکثری مردم رشید و فهیم ایران اسلامی و خنثی سازی توطئه‌های دشمنان اعلان می‌نمائیم آماده ایم با همکاری رسانه ملی و شما کاندید‌های محترم و حامیان دلسوز شما کاری کنیم که:

-انتخابات باعث اختلاف و شقاق در جامعه نشود.

-انتخابات باعث دو قطبی سازی‌های تسننی دشمن شاد کن نشود.

-انتخابات باعث علاقمندی، امید واری و دلبستگی آحاد مردم به نظام اسلامی نشود.

-انتخابات باعث یأس و ناامیدی مردم و نخبگان داخل و خارج کشور نشود.

-انتخابات باعث ناامنی فکری و روانی مردم و نخبگان جامعه نشود.

-انتخابات باعث نگرانی علاقمندان به نظام جمهوری اسلامی در خارج از کشور نشود.

-انتخابات باعث جسوری و گستاخی و زیاده خواهی دشمنان نشود.

-انتخابات باعث تلقی ناکارامدی نظام اسلامی و مسئولین خدوم کشور نشود.

-انتخابات باعث رنجیدگی و ناراحتی ارواح مطهر شهداء و امام راحل نشود.

-انتخابات باعث خرسندی و خشنودی دشمنان زخم خورده نشود.

-انتخابات باعث کاهش شور و نشاط و امیدواری نسل جوان نشود.

-انتخابات باعث ناراحتی قلب مقدّس امام زمان (ع) و خشم و غضب خداوند منان نشود.

-مناظر‌های انتخاباتی منجر به دروغ و تهمت و افتراء نشود.

-مناظره‌های انتخاباتی منجر به بد اخلاقی‌های دور از شأن نامزد‌ها نشود.

-مناظره‌های انتخاباتی منجر به تولید خوراک برای رسانه‌های خارجی و بیگانه نشود.
ارسال نظرات