نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان گفت :حضور مردم درانتخابات ضامن اقتدار کشوراست.
کد خبر: ۹۳۵۱۳۴۰
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،نماینده، ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: حضور مردم در انتخابات ضامن اقتدار داخلی و خارجی کشور است.


حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده ضمن دعوت مردم به حضور در انتخابات افزود: همه دشمنان خارجی و نیرو‌های داخلی آن‌ها تلاش می‌کنند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.


وی گفت: مردم هم باید برای اقتدار کشور و انتخاب یک رئیس جمهور مقتدر در انتخابات شرکت کنند.


حجت الاسلام عبادی زاده افزود: حضور در انتخابات هم دشمنان را مایوس می‌کند و هم پاسدار خون شهداء است.

نماینده ولی فقیه دراستان هرمزگان افزود :مسئله انتخابات به واسطه اهمیت بالای خود در نظام جمهوری اسلامی همواره و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صدر مسائل با ارزش و جدی کشور بوده است.

امام جمعه بندرعباس تاکید نمود :به فرموده رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات مهم شان در ابتدای سال ۱۴۰۰ که فرمودند: « ما باید تلاش کنیم ایران را قوی کنیم. کشوری که دشمنی های زیاده خواهان را می‌بیند باید خودش را قوی کند »

وی یاد آور نمود:حضور پرشور و حداکثری در انتخابات ایران را قوی خواهد کرد و چشم بدخواهان و دشمنان این نظام را کور خواهد نمود.

دکتر عبادی زاده خاطرنشان کرد :حضور در انتخابات به مثابه دمیدن نفسی تازه و تزریق خون تازه‌ای است که کشور و ملت را روحی دوباره می بخشد.

 نماینده ولی فقیه  درپایان اظهارداشت :انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر هر کدام در جایگاه خود از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و انشاالله مردم عزیز استان  و پس از انجام بررسی‌های لازم به انتخاب اصلح که مهم‌ترین شاخص‌های کلیدی آن مدیریت و کفایت، تقوا، عدالت خواهی و مبارزه با فساد، انقلابی و جهادی بودن، معتقد به توانمندی‌های داخل کشور، معتقد به جوانان، مردمی و امیدوار بودن افراد است.

 

ارسال نظرات