خبرهای داغ:
پیام سرمربی خواهر حوزه بسیج مسلم بن عقیل :

شرکت در انتخابات یعنی تعیین سرنوشت

سرمربی خواهر حوزه بسیج مسلم بن عقیل سلفچگان استان قم در روز انتخابات پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۵۱۶۵۸
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مقام معظم رهبری
حضرت آیت الله خامنه‌ای حفظه الله:

یکی از برکات حضور مردم همین است که وقتی دشمنان نگاه میکنند و می‌بینند که مردم پشت سر نظام هستند، احساس می‌کنند که نمی‌شود با این نظام معارضه کرد؛ چون با یک ملت نمی‌شود معارضه کرد.۱۳۸۸/۱۲/۰۶

بار دیگر موعد و فرصت مشارکت در سرنوشت فراهم آمده است. مردم آگاه و فهیم ملت ایران به خوبی دریافته اند که بهترین و موثرترین ابزار مشارکت و تعیین سرنوشتشان، شرکت در انتخابات است و این راه از ورای صندوق‌های رأی آن‌ها تعیین می‌شود. مردم ما می‌دانند همیشه دشمنان، اختلاف سیاسی را در جامعه ما دنبال می‌کنند و تلاش دارند با ایجاد یأس و ناامیدی مردم را از مشارکت در تعیین سرنوشت خود باز دارند و درصدد ایجاد توطئه در این عرصه هستند؛ لذا ما خادمان شجره طیبه صالحین با اعتقاد به دو اصل اسلامیت و جمهوریت نظام مقدس.
و با تبعیت از مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای دامه برکاته.
با علم به اینکه ناامیدی از صندوق‌های رأی آرزوی چندین ساله دشمنان اسلام و انقلاب است، هم گام با سایر آحاد ملت ولایتمدار شرکت در انتخابات را نه یک حق بلکه فریضه‌ای برای اعتلای کشور و حفظ آرمان‌های شهدا علی الخصوص سردار دل‌ها دانسته.
برای افزایش مشارکت عمومی، نهایت تلاش خود را برای افزایش حس مسئولیت پذیری، افزایش آگاهی سیاسی – اجتماعی و تبیین ارزش و اهمیت انتخابات در میان هموطنان مصروف داشته و تک تک مردم ولایی  را برای خلق حماسه‌ای دیگر دعوت خواهیم کرد.

امید است با همدلی و مشارکت آگاهانه و مسئولانه در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، گام‌های روشن، موثر و محکمی در راستای گام دوم انقلاب و تداوم نظام مقدس جمهوری اسلامی برداشته شود.

سرمربی خواهر حوزه مسلم بن عقیل علیه السلام
سلفچگان_قم
ارسال نظرات