مسئول بسیج دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: مسئله کنگره شهدا اگر به درستی اتفاق بیفتد می‌تواند باعث تحول و رشد در نظام آموزش و پرورش و همچنین باعث هویت سازی و ایجاد سبک زندگی درست شود .
کد خبر: ۹۳۵۹۴۷۸
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه دبیرخانه استانی کنگره شهدای دانشجو معلم در شهرکرد برگزار شد.

دکتر صدیقی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور در جلسه دبیرخانه استانی کنگره شهدای دانشجو معلم  استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به  مقام والای شهدا و ارزشمندی کار کنگره شهدا دانشجو معلم اظهار داشت: بنده معتقدم به این که برای اثربخش بودن کار کنگره،  ابتدا باید به الگوسازی صحیح پرداخت و دانشجو معلمان در این اجرا این برنامه باید  فن شخصیت پروری را به خوبی آموزش ببیند.

وی افزود: که غربی ها دارای الگوهای خیالی و ساختگی هستند و ما در برابر این الگو های ساختگی از الگوهای واقعی و حقیقی برخورد دار هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان با بیان این که شهدا باید به عنوان بهترین الگو به نسل آینده معرفی شوند، ادامه داد: باید با الگو سازی درست از شهدا  این نمادها را به مردم معرفی کنیم.

 صدیقی افزود:  مسئله کنگره شهدا اگر به درستی اتفاق بیفتد می‌تواند باعث تحول و رشد در نظام آموزش و پرورش و همچنین باعث هویت سازی و ایجاد سبک زندگی درست شود .

سجاد صدیقی در پایان  ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های صورت گرفته مسئولین کنگره شهدای دانشجومعلم چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: کار کنگره شهدای دانشجومعلم نیازمند  جدیت و همکاری بیشتر برای بهتر است.

ارسال نظرات