سردار اکبری در دیدار با مسئولان بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان گفت: تغییر و تحول دو مقوله جداگانه هستند و مطالبه اصلی مقام معظم رهبری از معلمان تحول در آموزش و پرورش است.
کد خبر: ۹۳۵۹۴۹۱
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  سجاد صدیقی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور به همراه مرتضی کریمی، مسئول بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری  و فرماندهان بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان با سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری دیدار کردند.

در این دیدار سجاد صدیقی ضمن اشاره به اهمیت ماموریت بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان اظهار داشت: بسیج باید ماموریت محور باشد و امروز بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان مسئله آموزش و پرورش است.

سجاد صدیقی با اشاره به اجرای طرح جهاد آموزشی - تربیتی در استان چهارمحال و بختیاری افزود: امروز در دانشگاه فرهنگیان چهارمحال و بختیاری از گروه جهادی فراتر رفته ایم و به شبکه جهادی رسیدیم.

وی ادامه داد: ۳۰ درصد از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری در طرح جهاد آموزشی-  تربیتی ثبت نام کرده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

صدیقی با اشاره به اهمیت دانشگاه فرهنگیان افزود: امروز به دانشگاه فرهنگیان باید نگاه ویژه ای شود، اما متاسفانه این نگاه در دولت یازدهم و دوازدهم وجود نداشت.

سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام ) نیز ضمن تقدیر از فعالیت های انجام شده در بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان ابراز داشت: فعالیت های صورت گرفته بسیار خوب است و باید با جدیت بیشتر صورت پذیرید.

سردار اکبری با اشاره به جایگاه والای معلمی ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان معلم تربیت می کند و از این لحاظ بسیار حائز اهمیت است.

وی تصریح کرد: باید به جایگاه معلمی در جامعه توجه ویژه شود و نباید معلم ما در مسئله معیشت دچار مشکل گردد.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به مسئله تحول در آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: تغییر و تحول دو مقوله جداگانه هستند و مطالبه اصلی مقام معظم رهبری از معلمان تحول در آموزش و پرورش است.

ارسال نظرات