نشریه تخصصی بازار با عنوان "کاسب امین" همزمان با فرارسیدن هفته حجاب و عفاف و با بررسی آثار و برکات حجاب، منتشر و در بین کسبه و بازاریان شهرکرد توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۵۴
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده حوزه مقاومت سردار شاهمرادی اصناف شهرکرد، گفت: نشریه تخصصی بازار با عنوان "کاسب امین" همزمان با فرارسیدن هفته حجاب و عفاف و با  بررسی آثار و برکات حجاب، در تیراژ 3000 نسخه، منتشر و در بین کسبه و بازاریان شهرکرد توزیع شد.

وی، افزود: غرب طی سالهای گذشته با تمام قوای رسانه‌ای خود برای تضعیف فرهنگ عفاف و حجاب قدم برداشته است، حال وقت آن رسیده تا ما بتوانیم با بسترسازی مناسب و همچنین آسان سازی در خرید و دسترسی به کالای حجاب آن را در جامعه فراگیر کنیم.

فرمانده حوزه بسیج شهید شاهمرادی اصناف شهرکرد، حجاب را وسیله‌ای ارزشمند برای پاسداری و حفظ گوهر ارزشمد بانوان برشمرد و افزود: یکی از مهم‌ترین نکاتی که دختران ما باید از حضرت فاطمه معصومه(س) تأسی کنند بحث عفاف و حجاب است که البته نه تنها در این ایام، بلکه باید در طول زندگی خود به این مسئله مهم توجه داشته باشند.

گفتنی است، حجاب در کلام رهبر معظم انقلاب، وصیت شهدا در مورد حجاب، احکام و آداب حجاب، آثار حجاب در اجتماع و خانواده و مسابقه از دیگر بخش های این نشریه خواندنی است.

ارسال نظرات