حجت الاسلام عباسی گفت: دهه ولایت که با عید قربان آغاز و با عید غدیر به کمال می‌رسد، فرصت مناسبی برای تبیین مبانی امامت و ولایت در جامعه است.
کد خبر: ۹۳۵۹۷۵۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ کارشناس مسائل دینی و اخلاقی ضمن تبریک اعیاد بزرگ قربان و غدیر و دهه ولایت و امامت، در نشست با کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: مناسبت‌های دینی و مذهبی فرصت مناسبی برای رونمایی ارزش‌های دینی در جامعه است و لذا این دهه امامت و ولایت، یک جریانی الهی است که با عید قربان به ‌عنوان مظهر عبودیت آغاز و با عید غدیر به‌عنوان خاستگاه و تجلی‌گاه امامت و ولایت به کمال می‌رسد.

حجت الاسلام عباسی در ادامه افزود: بزرگداشت غدیر نباید تنها به دهه امامت و ولایت ختم شود، بلکه باید همواره گرامی داشته شود و این دهه فرصت مغتنمی برای تبیین و ترویج بیشتر مبانی مسئله امامت و ولایت در جامعه است.

عباسی تصریح کرد: غدیر حقیقتی به وسعت تاریخ است و تبیین فلسفه غدیر و مجاهدت و تلاش برای استقرار جامعه اسلامی وظیفه ای است که بر عهده تمامی مسلمانان بوده و هم اکنون که نظام جمهوری اسلامی حاکمیت یافته است، این وظیفه بیشتر نمایان می شود.

 

ارسال نظرات