حجت الاسلام رضایی با بیان اینکه جایگاه ولایت فقیه یک جایگاه الهی است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به گفته دوست و دشمن پاک ترین و برترین رهبر دنیاست.
کد خبر: ۹۳۵۹۸۰۷
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن دهه امامت و ولایت مراسم جشنی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در حسینیه الزهرا ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان برگزار شد.

 در این برنامه حجت الاسلام مسلم رضایی ضمن تبریک فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر گفت: ولایت فقیه یعنی حاکمیت یک فردی بر جامعه که در تفکر و ایمان و ایدئولوژی اسلامی از همه برتر و بهتر است. ضرروت وجود ولایت فقیه در نظام اسلامی بدون شناخت ماهیت حکومت دینی امکان پذیر نیست حکومت دینی از نوع حکومت مردم بر مردم یا حکومت فرد بر یک جامعه نیست؛ بلکه از نوع حکومت خدا برمردم است.

وی خاطر نشان کرد: در حکومت دینی قوانین حکومت با نگاه به دنیا و آخرت وضع می شود و هدف از حکومت دینی رستگاری و سعادت مردم در دنیا و آخرت است و اینطور نیست که فقط وضعیت اقتصادی و یا نیاز های مادی مردم در نظر گرفته شود و تامین شود، بلکه تعالی روح افراد هم در نظر گرفته می شود.

رضایی در ادامه گفت: اگر مردم ولی فقیه را نپذیرند و او را در تشکیل حکومت یاری نکنند هرگز ولی فقیه از مقام خود خلع نمی شود، چرا که جایگاه ولایت فقیه یک جایگاه الهی است، اما تشکیل حکومت از گردن ولی فقیه برداشته می شود چرا که تشکیل حکومت دینی تنها به خواست مردم امکان پذیر است.

وی در پایان عنوان کرد: امروزه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به گفته ی دوست و دشمن پاک ترین و برترین رهبر  دنیاست. رهبری که در تمام زندگی اش حتی یک نقطه خاکستری وجود ندارد. رهبری که بزرگترین رهبران جهان نیز شیفته اخلاق و سیاست ایشان هستند و شهدای بزرگی همچون حاج قاسم سلیمانی عاقبت به خیری را در گرو فرمانبرداری و حمایت از این پیر فرزانه می دانند و قطع به یقین اگر مسولان نظام از جمله دولتمردان و روسای جمهور از فرمایشات رهبر کاملا پیروی می کردند امروز کشور در بحران های متعدد اقتصادی و فرهنگی نبود .

ارسال نظرات