فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با بسیج:
سردار علی محمد اکبری با اشاره به پشتیبانی ایادی استکبار از منافقین خلق، گفت: پرونده منافقین در کمینگاه مرصاد بسته شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۰۱۶
|
۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت سالروز عملیات مرصاد و شکست مفتضحانه منافقین در 5 مرداد 1367، فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در گفتگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد، به تاریخچه شکل گیری سازمان منافقین و جنایات آنها از بدو پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: راه اندازی جنگ داخلی مسلحانه، به شهادت رساندن بیش از 17هزار  ایرانی طی عملیات های ترور از اقشار مختلف مردم و مسئولین، پناهنده شدن به دامن دشمن متخاصم بعثی در دوران جنگ تحمیلی و حمایت از دشمن با ارائه اطلاعات و حتی نبرد روبه رو با رزمندگان اسلام گوشه هایی از جنایات سازمان منافقین است.

سردار علی محمد اکبری، افزود: منافقین و رژیم بعث عراق با پشتیبانی ایادی استکبار جهانی در روزهای آخر جنگ و بعد از پذیرش قطعنامه 598 از سوی جمهوری اسلامی، فکر می کردند نظام اسلامی در ضعف است و اقدام به حمله و تهاجم به مرزهای غربی کشور کردند و ضمن تصرف اسلام آباد و کرند غرب حتی به بیمارستان ها رفته و  با تیرخلاص به بیماران، مزارع کشاورزی را هم آتش زدند.

وی با اشاره به روند طراحی رزمندگان اسلام برای مقابله با منافقین اظهار کرد:  منافقین در تنگه چهارزبر و کمینگاه مرصاد به محاصره رزمندگان سپاه اسلام با پشتیبانی هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی افتادند وشکست سختی خوردند و باقیمانده آندها مجبور به فرار شدند.

سردار اکبری گفت: هلی برن رزمندگان در اسلام آباد باعث محاصره کامل منافقین شد که تعداد از آنها اسیر و  عده ای هم اقدام به خودکشی کردند، لذا پرونده عملیاتی که منافقین از آن بعنوان فروغ جاویدان نام می بردند در کمینگاه مرصاد بسته شد.

ارشد نظامی استان چهارمحال و بختیاری با یادآوری مجدد جنایات منافقین در دوران انقلاب و دفاع مقدس و پس از آن، به نقش رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در دفاع از تمامیت ارضی کشور و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: رزمندگان استان در عملیات مرصاد حضور مستقیم نداشتند، ولی در مرحله بعد از قطعنامه 598 که رژیم بعث عراق فکر می کرد جمهوری اسلامی در موضع ضعف است، اقدام به تصرف دوباره آبادان و خرمشهر کرد، رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری در قالب تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام ضمن مواجهه با مزدوران ارتش بعث، آنها را تا داخل خاک دشمن تعقیب کردند.

وی همچنین با اشاره به سکوت بوق های تبلیغاتی و رسانه ای دشمن در زمان شکست، گفت:  استکبار جهانی و  دشمنان انقلاب اسلامی همواره از مزدوران خود برای عملیات خرابکاری ضد نظام اسلامی پشتیبانی کرده و زمانی که شکست می خوردند سکوت محض رسانه ای اختیار می کنند.

عملیات مرصاد روز 5/5/1367 با رمز «یا صاحب الزمان (عجل‌الله تعالی وجه الشریف) ادرکنی» برای مقابله با حرکت منافقین و بازپس‌گیری مناطق اشغال شده انجام گرفت.

ارسال نظرات