خبرهای داغ:
به همت بسیج، دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان مرکز تجمیعی واکسیناسیونِ شرق اصفهان در این مرکز دانشگاهی راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۳۶۰۱۸۲
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان؛ فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در آیین افتتاح مرکز تجمیعی واکیسناسیون اصفهان با اشاره به توانمندی بسیج در عرصه‌های مختلف گفت: امروز بسیج در کمک به کادر درمان وارد عرصه بهداشت و درمان شده است.

سردارمجتبی فدا، بسیج با آمادگی کامل در یاری رساندن به کادر درمان دانست و افزود: ظرفیت این مرکز، تزریق روازنه ۱۰۰۰ دز واکسن است و با توجه به افتتاح دو مرکز دیگر در روز‌های اینده این میزان به ۳ هزار دوز تزریق واکسن توسط سپاه خواهد رسید.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در حاشیه آیین افتتاح مرکز واکیسناسیون دانشگاه خوراسگان افزود، تاکنون ۱۳ درصد جمعیت استان واکسن دریافت کرده اند و سن واکسیناسیون امروز در اصفهان به ۵۸ سال رسیده و با تامین واکسن هفته به هفته این سن را کاهش می‌دهیم.

دکتر کمال حیدری ظرفیت تزریق روزانه واکسن را در این مرکز هزار دُز واکسن بیان کرد و افزود: با وجود تامین واکسن هنوز ۳۰ درصد گروه‌های هدف که شامل دریافت واکسن در استان هستند مراجعه نکرده اند.

وی در پایان خاطرنشان کرد با کمک بسیج این سه مرکز آماده خدمت رسانی به مردم اصفهان شده اند و در شهرستان‌های بزرگ مانند خمینی شهر و نجف آباد هم در روز‌های آتی شاهد افتتاح مرکز واکسیناسیون خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها