خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان؛

طبخ و توزیع بیش از ۸ هزار طعام علوی در شهرستان تاکستان/جریان غدیر حلقه اتصال ادیان الهی

سرهنگ حسینی گفت: با کمک خیرین و حضور حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان تاکستان بیش از ۸ هزار پرس اطعام علوی در طول دهه ولایت و امامت طبخ و توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۶۰۶۷۸
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶

سرهنگ سید مهدی حسینی فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: سرنوشت جهانیان در گرو ظهور منجی عالم بشریت است و با ظهور منجی، عدالت جهانی محقق خواهد شد و اعتقاد به ولایت و امامت بسترسازی برای این ظهور است.

وی گفت: عید غدیر خم بزرگترین حادثه برای اتصال حلقه ولایت و امامت بود و بی شک آینده ای که جهان در آن انتظار آن است با نقشه‌ای ساخته خواهد شد که پیامبر(ص) و امیرالمومنین(ع) ترسیم کرده اند.

سرهنگ حسینی اظهار کرد: جریان غدیر حلقه اتصال همه مکاتب آسمانی و فرقه ها اعم از شیعه و سنی و احزاب است و جشن غدیر به اهتزاز درآمدن پرچم ولایت الهی است که باید در همیشه تاریخ زنده و ماندگار شود.

فرمانده سپاه امام علی(ع) شهرستان تاکستان با اشاره به برنامه های دهه ولایت و امامت در شهرستان تاکستان عنوان کرد: با محوریت دهه امامت و ولایت برنامه های مختلفی از سوی سپاه شهرستان در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج اجرا شد اما محدودیت های کرونا موجب محدودیت برگزاری این برنامه ها به صورت حضوری شده است.

وی افزود: در راستای بزرگداشت جایگاه غدیر با کمک خیرین و با کمک و حضور حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان تاکستان بیش از ۸ هزار پرس اطعام علوی در طول دهه ولایت و امامت طبخ و توزیع شده و طی امروز و فردا نیز ادامه دارد.

سرهنگ حسینی گفت: همچنین با محوریت عید غدیر و در راستای لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، رزمایش کمک مومنانه با توزیع بیش از ۸۰۰ بسته معیشتی در سطح شهرستان تاکستان اجرا می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار