اسدآباد-معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: در سفر وزیر بهداشت به اسدآباد قول شفاهی برای چهار مطالبه مهم بیمارستان قائم (ع) شهرستان اسدآباد اخذ شد.
کد خبر: ۹۳۷۳۴۰۹
|
۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۰

چهار مطالبه مهم و حیاتی معاون درمان دانشکده از وزیر بهداشتدکتر سجاد حیدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد با اشاره به سفر امروز وزیر بهداشت به اسدآباد، اظهار داشت: در حاشیه این سفر قول شفاهی برای چهار مطالبه مهم بیمارستان قائم (ع) شهرستان اسدآباد اخذ شد.

وی افزود: این مطالبات که به صورت کتبی به وزیر بهداشت تحویل داده شد شامل پنج درخواست متشکل از مساعدت برای خرید دستگاه بی‌خطرساز پسماندهای عفونی، تأمین تجهیزات بخش در دست احداث ICU ، تعویض تیوب دستگاه سی تی اسکن، تامین اعتبار خرید تجهیزات اتاق عمل نروسرجری و انجام تعمیرات و افزایش تعداد اتاق عمل بود که مورد موافقت شفاهی وزیر قرار گرفت.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت:با توجه به طرح‌های توسعه‌ای پیش رو و وجود تنها یک دستگاه بی‌خطرساز پسماندهای عفونی در بیمارستان شهرستان، این حوزه نیاز به خریداری دستگاه بی‌خطرساز پسماندهای عفونی با ظرفیت ۲ هزار لیتر و خردکن مجزا دارد که امروز به عنوان یکی از درخواست‌ها تقدیم مقام وزارت شد.

وی درخواست برای تامین تجهیزات بخش ICU که در حال ارتقا به ۱۲ تخت است را نیز از دیگر درخواست‌های امروز از وزیر بهداشت عنوان کرد و گفت: با توجه به کاربرد زیاد سی،تی،اسکن در این روزهای کرونایی و اتمام تیوب این دستگاه مهم در سه ماه آینده از دکتر عین الهی درخواست کردیم نسبت به مساعدت در تعویض و نوسازی این قسمت از سی تی اسکن مساعدت لازم را داشته باشد، چرا که عدم نوسازی این بخش در ماه‌های آتی و اتمام تیوب سی تی اسکن برابر با خلع سلاح شدن در برابر تشخیص کرونا است.

حیدری تصریح کرد: تجهیز اتاق عمل نروسرجری با توجه به جذب متخصص این تخصص (جراح مغز و اعصاب) در آینده که از اعزام بیماران و سرگردانی شهروندان به مرکز استان خواهد کاست و انجام تعمیرات و افزایش تعداد اتاق عمل از سه به پنج (با توجه به پاسخگو نبودن فضای فعلی و خدمات روزافزون این بخش) دو درخواست دیگر ما از وزیر بهداشت بود.

وی گفت: قدم امروز به عنوان اولین گام در به ثمررساندن موارد عنوان شده بود که تا حصول نتیجه در سفرهای بعدی به وزارتخانه با کمک نماینده شهرستان پیگیری خواهد شد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد در پایان گفت: مجموع اعتبارات برای انجام موارد فوق بالغ بر ۱۵ میلیاردتومان است که امیدواریم با پیگیری لازم جذب شود.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات