سپاه ناحیه دره شهر نیز در راستای گرامیداشت یاد و خاطره رشادت و دلیر مردیهای مردان و زنان این سرزمین و نیز پاسداشت شهدای انقلاب اسلامی ۴۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان اجرا می کند.
کد خبر: ۹۳۷۵۹۸۳
|
۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ‌ محمد رحمانی فرمانده سپاه دره شهر در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت : دفاع مقدس بستری برای پرورش قهرمانانی با روحیه ایثارگری بود.

وی افزود : هفته دفاع مقدس بهترین فرصت برای انتقال ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل های سوم و چهارم انقلاب است.

وی ادامه داد :امیدواریم با کار، تلاش و دلسوزی بیشتر بتوانیم مشکلات مردم را حل کرده و نگذاریم راه شهدا به فراموشی سپرده شود.

سپاه ناحیه دره شهر نیز در راستای گرامیداشت یاد و خاطره رشادت و دلیر مردیهای مردان و زنان این سرزمین و نیز پاسداشت  شهدای انقلاب اسلامی ۴۰ ویژه برنامه در سطح شهرستان اجرا می کند.

اجرای۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در دره شهر

فرمانده سپاه ناحیه دره شهر اظهارکد: غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، زنگ ایثار و پایداری، حضور نیروهای بسیجی، نظامی و انتظامی در نماز جمعه،  دیدار با خانواده شهدا، سرکشی از جانبازان، برگزاری یادواره شهدا، روایتگری دفاع مقدس در فضای مجازی، تجلیل از پیشکسوتان ایثار و شهادت وبرگزاری میز خدمت از مهمترین برنامه های فرهنگی هفته دفاع مقدس امسال در این شهرستان است.

رحمانی ادامه داد: در قسمت برنامه های هنری نیز  با حضور هنرمندان بسیج هنرمندان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محفل شعر و خاطره ،فراخوان و نشر تصاویر دوران دفاع مقدس، نمایشگاه عکس دفاع مقدس، هنرهای تجسمی در بستر فضای مجازی در این شهرستان اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه دره شهر گفت : در حوزه اقتصاد مقاومتی نیز بسیج شهرستان با اقداماتی از جمله محرومیت زدایی و اعزام تیمهای بسیج جامع پزشکی به روستاهای دورافتاده و محروم، توزیع بسته های حمایتی بین خانواده های بی بضاعت، ساخت و ساز مساجد و کمک به افراد کم بضاعت و بی بضاعت در این هفته خدماتی ارائه می کند.

وی تاکید کرد: مسلما حضور مسئولان در اینگونه برنامه ها بعنوان الگو توسط مردم رصد می شود که خود مسئولیت مارا برای برگزاری مناسب هفته دفاع مقدس سنگینتر میکند.

به مناسبت بزرگداشت مجاهدت ها و ایثار رزمندگان ایران اسلامی، در تقویم رسمی کشورمان از سی و یکم شهریور تا ششم مهر به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است

ارسال نظرات