زاهدان/سردار الماسی گفت: ماموریت های مربوط به مرزها و امنیت پایدار در روستاها مختص تیپ مخصوص 110 سلمان فارسی است.
کد خبر: ۹۳۷۸۸۴۶
|
۰۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۵

سردار پاسدارحسین الماسی  در گفتگو با خبرنگار بسیج  در زاهدان، اظهار داشت: تیپ 110سلمان فارسی در دوران دفاع مقدس در قالب یکی از گردان های لشکر۴۱ثاراالله نقش آفرینی کرد و در سال۱۳۹۰ تبدیل  به تیپ شد.

فرمانده تیپ 110 سلمان فارسی استان سیستان و بلوچستان افزود: در سال ۱۳۹۵به دلیل اینکه رزمندگان این تیپ آموزش های لازم و مخصوص دیده بودند، به تیپ نیروهای مخصوص نام گرفتند و از آن به بعد ماموریت های مربوط به مرزها و امنیت پایدار در روستاها مختص آنان بود.

وی عنوان کرد: هر ساله در سپاه برای یگان هایی که در مانورهای نظامی، مأموریت ها و برنامه های مختلف شرکت کرده اند جشنواره ای تحت عنوان مالک اشتر برگزار می شود که تیپ 110 سلمان فارسی چندین سال به طور پیاپی رتبه اول را در این جشنواره کسب کرده است و دلیل اصلی اش هم آموزش ها و حضورشان در مأموریت های مختلف بود.

این مسئول با اشاره به اینکه هدف اصلی رزمندگان رضای خداوند بود گفت: رزمندگان اسلام با اتکا به خداوند جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند و با قصدقربه الی الله به جبهه ها اعزام می شدند.

سردار الماسی هدف اصلی تیپ 110 سلمان فارسی را ایجاد امنیت پایدار دانست و گفت: رزمندگان این تیپ با جان و دل وظیفه خود را انجام می‌ دهند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات