خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین گفت: دشمن با اسلام هراسی، تحریف تاریخ، بزک کردن پهلوی و کم ارزش نشان دادن دستاوردهای انقلاب، در پی بزرگنمایی مشکلات در اذهان جوانان است مشکلات کشور از انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۲۷۶۲۳
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام رضا صادقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین، در جمع کارکنان این سپاه، با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تفاوت عمده وضع اجتماعی و نحوه تقابل جبهه حق و باطل در حکومت نبوی و علوی اشاره کرد و گفت: در حکومت نبوی، جبهه دشمنان، یک جبهه صریح و شناخته شده بود. یعنی هیچ یک از جبهه‌هایی که با پیامبر(ص) می‌جنگیدند شعارشان با شعار پیامبر اکرم(ص) یکی نبود و پیامبر(ص) در میان این شعارهای کفرآمیز، ندای لااله الا الله سر می‌دادند. بنابراین تشخیص حق و باطل در آن فضا چندان دشوار نبود.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: اما در حکومت علوی وضع به گونه‌ای دیگر بود، شعار، ظاهر، گفتار و ادعای دشمنان امیرالمومنین(ع) شبیه شعار مولی بود، "مارقین، ناکثین و قاسطین" که خود زمانی به عنوان وجوه انقلاب، نهضت و حرکت نبوی معرفی می‌شدند، اکنون با ظواهری اسلامی در مقابل حق و اهداف نبی مکرم اسلام(ص) ایستاده‌اند.

وی افزود: یکی از همین گروه‌هایی که برای امیرالمومنین(ع) زحمت فراوانی ایجاد کرد، خوارج بودند که با ادعای تبعیت از قرآن و دین و با فهم ناقص خود از شریعت، در مقابل حضرت صف آرایی کردند.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: درست است که پیامبر اسلام(ص) برای استقرار اسلام زجرهای بسیاری کشیدند، اما حضرت امیر(ع) در مسیر دفاع از آرمان‌های نهضت نبوی متحمل سختی‌های بسیاری نسبت پیامبر(ص) شدند.

وی وضع کنونی جامعه اسلامی ایران را شبیه به هر دو وضع خواند و اظهار کرد: وضع اکنون کشور ما به جهت دشمنی‌ها و صف بندی‌های استبداد و استکبار جهانی از جهتی شبیه به وضع جامعه مدینه در هنگام هجرت پیامبر است و از طرفی نیز شبیه وضع جامعه علوی در کوفه است چرا که شاهد پشیمانی، انحراف، نفاق و نفوذی که انقلابی نمایان به راه انداخته‌اند هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان که در صدد ضربه زدن به حرکت و مکتب علوی است، یادآور شد: دشمن با اسلام هراسی، تحریف تاریخ، بزک کردن پهلوی و کم ارزش نشان دادن دست آوردهای انقلاب، به دنبال آن هستند تا در اذهان جوانان این موضوع را تحمیل کنند که مشکلات کشور از انقلاب است و ایستادگی جبهه مقاومت در مقابل استکبار و حمایت از جبهه مقاومت در مقابل استکبار، غیر عقلانی است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها