سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویر احمد با صدور بیانیه ای قشرهای مختلف مردم را به حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.
کد خبر: ۹۴۲۸۶۲۶
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، متن بیانیه به شرح زیر است :

بسم الله الرحمن الرحیم

قضیه فلسطین کلید رمز آلود گشوده شدن درهای فرج به روی امت اسلامی است و دولت واحد فلسطینی به انتخاب همه فلسطینیان باید سراسر کشورش را اداره کند.
این جهاد بخش برجسته ای از جهاد گسترده دنیای
بیدار شده اسلام با مستکبران و متجاوزان است.( ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی)
روز قدس، روز همبستگی با ملت مظلوم و بی‌پناه فلسطین و پشتیبانی سرنوشت‌ساز از مقاومت مردمی است که در خانه و کاشانه خود، زیر آماج حملات وحشیانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی کودک کش، تحت حمایت آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی به شهادت می‌رسند، مجروح و معلول می‌شوند و یا در سرزمین خود، توسط رژیم اشغالگر به زندان می‌افتند.
اسفبارتر از دشمنی رژیم جعلی و جنایتکار اسرائیل، سکوت و همراهی وقیحانه محافل بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر و دولت‌های غربی از آنان است. اما وعده الهی حق است و خلل ناپذیر و حقیقت آن است که رژیم منفور صهیونیستی در تعلل و رخوت همیشگی اعراب بی مایه و حمایت وقیحانه آمریکا و شرکای اروپایی‌اش طرفی بر نخواهد بست و دور نیست زمانی که این غده سرطانی به مدد خداوند سبحان و مقاومت سلحشورانه ملت مظلوم فلسطین از صفحه روزگار محو شود.

به فرموده رهبر فرزانه انقلاب، باتوجه به فداکاری های بزرگ مردم فلسطین و اوج گیری رذالت و جنایت صهیونیست ها روز قدس امسال با سال های قبل متفاوت است.
هم افزایی مسلمین بر محور قدس شریف کابوس دشمن صهیونیست و حامیان آمریکایی و اروپایی آن است.

طرح ناکام «معامله قرن» و سپس تلاش برای عادی سازی روابط چند دولت ضعیف عربی با رژیم غاصب، تلاش‌های مذبوحانه برای فرار از آن کابوس است. و به تایید قاطعانه نائب برحق امام عصر، این تلاش ها به جایی نخواهد رسید؛ حرکت نزولی و رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز شده و وقف هم نخواهد داشت.

ما جامعه مهندسین کشاورزی سازمان بسیج جامعه کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد، «روز قدس» این ودیعه ارزشمند و مدبرانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) را ارج نهاده وهم‌نوا با مردم مظلوم و ستمدیده غزه و هم‌صدا با تمامی مظلومان در سراسر دنیا ندای حق طلبی سر خواهیم داد و در کنار همه هموطنان ایران اسلامی به فرموده بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهیم کرد
و در همین راستا ضمن دعوت از آحاد ملت بزرگ استان خصوصا کشاورزان و مهندسین عزیز و خانواده محترمشان جهت شرکت در راهپیمایی حماسی روز قدس آمادگی خود را در کمک به امنیت غذایی کشور اعلام می‌داریم. انشاالله قدم‌های ما در این مسیر مبارک مرضی رضای خداوند بزرگ و موجبات یاس و ناامیدی و درهم شکسته شدن هیمنه پوشالی دشمنان اسلام و مسلمین در سراسر جهان گردد.
وعده دیدار جمعه نهم اردیبهشت ماه 1401 از ساعت 10:30 صبح از میدان هفت تیر به یمت مصلی امام خمینی(ره)

مهندسین و کشاورزان سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظرات