فرمانده سپاه ساوه خبر داد:

برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در شهرستان ساوه

سرهنگ مهدی گفت:در راستای گرامیداشت هفته بسیج سازندگی بیش از ۵۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان پیش بینی شده که از تاریخ هفدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت در سراسر شهرستان برگزار خواهند شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۳۱۳
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه فرمانده سپاه ساوه در گفتگوی خبری در راستای گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: بیش از ۵۰ عنوان برنامه در سطح شهرستان پیش بینی شده که از تاریخ هفدهم تا بیست و چهارم اردیبهشت در سراسر شهرستان برگزار خواهند شد.
سرهنگ علیرضا مهدی گفت:یادواره شهدای جهادگر، تجلیل از جهادگران برتر، رونمایی از لباس گروه‌های جهادی در سال۱۴۰۱، افتتاح و بهره برداری از طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی، رزمایش کمک مومنانه، اهدای جهیزیه به زوج‌های جوان، طبخ و توزیع ۵۰۰۰ پرس غذای گرم، ارائه خدمات گروه‌های جهادی به، ولی نعمتان و مردم در سراسر شهرستان و در عرصه‌های مختلف، بهره برداری از فرصت‌های شغلی و رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی از جمله مهمترین برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان است.
ایشان افزود:رزمایش جهادگران فاطمی با مشارکت ۷۵ گروه جهادی و ۷۰۰ جهادگر در طول هفته بسیج سازندگی یکی از مهمترین برنامه‌ها است که جهادگران در این رزمایش خدمات محرومیت زدایی، عمرانی، فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و درمان و کمک مومنانه ارائه می‌کنند و کلیه اقشار بسیج نیز در این رزمایش مشارکت دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات