اجرای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در یاسوج/ رزمایش خدمات رسانی ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

همزمان با نخستین روز از هفته بسیج سازندگی رزمایش سراسری جهادگران فاطمی با حضور گروه های جهادی کهگیلویه و بویراحمد در سالن اجتماعات سپاه فتح برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۰۴۱۲
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان در این آیین ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی و قدردانی از خدمات بی منت جهادگران در مناطق مختلف استان گفت: تاسیس بسیج سازندگی حاصل دور اندیشی مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت جوانان در محرومیت زدایی و هویت بخشی به نوجوانان و جوانان است.

سرهنگ سعید برومندزاده به توصیه های رهبر انقلاب به گروه های جهادی اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب به ارائه خدمات کیفی، پرورش کیفی جوانان و نوجوانان و جهاد نفس در اردوهای جهادی، تقویت اراده، مشارکت مردمی در خدمت رسانی ها، ارتباط گروه های جهادی با یک دیگر، اطلاع رسانی هوشمندانه خدمات جهادی به مردم تاکید داشتند.

سرهنگ برومند زاده در ادامه گزارشی از خدمات مختلف بسیج سازندگی سپاه فتح استان که با هدف عمق بخشی خدمات نظام اسلامی در جامعه انجام می شود اشاره کرد و افزود: در حوزه عمرانی و محرومیت زدایی ۱۵۰۰ پروژه عمرانی شامل ساخت مسجد، پل های عشایر ، کانال های کشاورزی ، تکمیل خانه نیازمندان، ساخت مسکن زلزله زدگان سی سخت، خانه بهداشت، آبرسانی و ... در مناطق محروم استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح با بیان اینکه ۷۰۰ گروه جهادی در کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی و در مناطق محروم استان خدمات رسانی می کنند ، افزود: ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر و توزیع ۲۱۰۰ سری جهیزیه هدیه مقام معظم رهبری به زوج های جوان، توزیع ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در دوساله اخیر ، توزیع ۳ هزار بسته لوازم التحریر بین نیازمندان، اهدای ۱۰۰ سیستم صوتی به مدارس و ۶ هزار بسته لوازم  ورزشی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد از دیگر خدمات گروه های جهادی در کهگیلویه وبویراحمد است.

برومندزاده با اشاره به تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته فرهنگی ورزشی در مناطق محروم افزود: در ایام شیوع کرونا یک میلیون ماسک توسط گروه‌های جهادی تهیه و در اختیار افراد قرار گرفت و سه هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی نیز در مناطق محروم توزیع شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح به راه اندازی صندوق محرومیت زدایی با ۵۶۱ صندوق و ۲۲ هزار عضو در استان اشاره کرد و گفت: پنج هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه مشاغل خرد در استان اعطا شده است و ۳۰ تعاونی نیز فعالیت می کنند.

آغاز رزمایش گروه های جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد 

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز این آیین ضمن گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: همزمان با سراسر کشور رزمایش سراسری جهادگران فاطمی با ۷۰۰  گروه جهادی کهگیلویه و بویراحمد از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت در مناطق کمتر برخوردار آغاز می شود .
سرهنگ پاسدار ناصر صالحی به خدمات و  فعالیت های مختلف بسیج سازندگی در مناطق محروم استان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۲ هزار جهیزیه، ۱۵۰ هزار بسته معیشتی و بیش از ۱۵۰ هزار بسته لوازم التحریر توزیع شد‌ه است.

وی به پروژه های آب رسانی در مناطق محروم اشاره کرد و گفت: در ابعاد مختلف خدمت رسانی شامل  آب رسانی، احداث مدارس و پروژه های محرومیت زدایی در کنار دولت خواهیم بود.

اجرای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در یاسوج/ رزمایش خدمات رسانی ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد آغاز شداجرای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در یاسوج/ رزمایش خدمات رسانی ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد آغاز شداجرای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در یاسوج/ رزمایش خدمات رسانی ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد آغاز شداجرای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در یاسوج/ رزمایش خدمات رسانی ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد آغاز شداجرای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در یاسوج/ رزمایش خدمات رسانی ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد آغاز شداجرای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در یاسوج/ رزمایش خدمات رسانی ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد آغاز شداجرای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در یاسوج/ رزمایش خدمات رسانی ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد آغاز شداجرای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در یاسوج/ رزمایش خدمات رسانی ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد آغاز شداجرای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در یاسوج/ رزمایش خدمات رسانی ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد آغاز شداجرای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در یاسوج/ رزمایش خدمات رسانی ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

اجرای رزمایش سراسری جهادگران فاطمی در یاسوج/ رزمایش خدمات رسانی ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد

 

ارسال نظرات