خبرهای داغ:

بیش از ۷۰ برنامه در دانشگاه های استان سمنان برگزار می شود

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان از برگزاری بیش از 70 برنامه در دانشگاه های این استان به مناسبت سالروز تشکیل بسیج دانشجویی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۷۳۱۱۴
|
۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان ، محمدامین بخشیان فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان سمنان در دیدار صمیمی و دوستانه با معاون هماهنگ کننده و مسئول معاونت سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: بیش از ۷۰ برنامه متنوع از جمله کرسی آزاد اندیشی، یادواره های شهدا، مناظرات ، بیانیه خوانی و .... در روز دانشجو در سراسر دانشگاه های سمنان برگزار می گردد.
 سرهنگ رضایی معاون هماهنگ کننده نمایندگی در این دیدار ضمن عرض تبریک سالروز تشکیل بسیج دانشجویی به فرمان امام (ره) در ۲ آذر و همچنین روز دانشجو، گفتند امروز وظیفه و نقش آفرینی دانشجویان بسیجی در موضوع جهاد تبیین بسیار مهم و اثر گذاراست.
در این جلسه ،حجت الاسلام ابراهیمی معاون سیاسی سپاه استان نیز با استقبال از برنامه های ناحیه دانشجویی در روز دانشجو با اشاره به آمادگی این معاونت در خصوص پشتیبانی از برنامه های جهاد تبیین در خصوص دعوت از هادیان سیاسی کشوری و استانی و حضور آنان در دانشگاه ها اعلام آمادگی کرده و برای روز ۱۴ اذر از دو هادی سیاسی کشوری دعوت به عمل آمد تا در سطح دانشگاه های استان برنامه های متنوعی برای دانشجویان داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار