خبرهای داغ:
اخبار ویژه
10:46 - 1403/01/27

اجتماع بزرگ عملیات ظفرمندانه وعده صادق در زابل+گزارش تصویری

اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه و مؤمنين خداجوی و انقلابی مقیم شهرستان زابل مقارن ساعت ۱۶:۰۰ عصر روز یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ با حضور در گلزار شهدای زابل، حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه خود را از عملیات مقتدرانه و حمله پیروزمندانه سپاه به عمل آوردند
10:30 - 1403/01/27

اجتماع امت حزب الله شهرستان رودسر در حمایت از اقدام موشکی سپاه+گزارش تصویری

پاسداران انقلاب اسلامی، شامگاه ۲۵ فروردین ماه با حضور و سخنرانی امام جمعه شهرستان رودسر، جمعی از اعضای شورای تامین، مسئولین شهرستان، جمعی از روحانیون و سایر اقشار مردم انقلابی رودسر، در میدان شهرداری رودسر برگزار شد.
11:29 - 1403/01/25
گزارش تصویری:

برگزاری نماز عید فطر در شهر گوگد شهرستان گلپایگان

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرگزاری بسیج از گلپایگان،همزمان با سراسر کشور، نماز عید سعید فطر به امامت حجت‌ الاسلام و المسلمین مددی، باحضور گسترده مردم و نمازگزاران شهر گوگد در محل مصلای گلزار شهداء برگزار گردید.
مطالب بیشتر
ببینید|برگزاری نشست روشنگری به همت حوزه بسیج ام ابیها(س) با حضور بانوان محله بنیاد قم

ببینید|برگزاری نشست روشنگری به همت حوزه بسیج ام ابیها(س) با حضور بانوان محله بنیاد قم

در این نشست که با سخنرانی خواهر مرادی استاد حوزه و دانشگاه انجام شد؛ بررسی عواملی که منجر به تنبیه مجرم در عملیات وعده صادق شد مورد بررسی قرار گرفت.
ببینید|جشن فرشته های روزه اولی مسجد حضرت ابوالفضل قم

ببینید|جشن فرشته های روزه اولی مسجد حضرت ابوالفضل قم

برنامه دختران روزه اولی ویژه ماه مبارک رمضان همراه با غرفه‌های متنوع و شاد توسط کادر نوجوان با حضور ۵۰ فرشته نازنین با اجرای پایگاه صدیقه کبری(س) و کانون شهید آوینی در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) قم برگزار گردید.