روابط عمومی بنیاد تعاون بسیج
توسط گروه صنعتي تراكتورسازي ايران صورت گرفت
به نقل از روابط عمومی شرکت تراکتورسازی ایران: سهم تراكتورسازي تبريز از اين حجم توليد بيش از ۱۷هزار و ۶۷۲ دستگاه، تراكتورسازي كردستان ۳هزار و ۴۰۷دستگاه و تراكتورسازي اروميه يك هزار و ۳۰۶ بوده است.
کد خبر: ۸۵۱۵۶۰۹
|
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
به نقل از روابط عمومی شرکت تراکتورسازی ایران: سهم تراكتورسازي تبريز از اين حجم توليد بيش از ۱۷هزار و ۶۷۲ دستگاه، تراكتورسازي كردستان ۳هزار و ۴۰۷دستگاه و تراكتورسازي اروميه يك هزار و ۳۰۶ بوده است.

ابوالفتح ابراهیمی با اشاره به توليد ۱۷ نوع تراكتور در مجموعه هاي تحت مديريتش اضافه كرد: سال گذشته تراكتورهاي ۲۸۵، ۲۹۹، ۳۹۹، ۴۷۵، ۴۸۵ و ۸۰۰در دو مدل تك و جفت ديفرانسيل در تراكتورسازي تبريز، تراكتورهاي ۲۸۵ و ۴۷۵ در نوع تك و جفت ديفرانسيل در كردستان و ۲۴۰ و ۴۷۰ از نوع تك و جفت ديفرانسيل و ۹۵۰ كه تراكتور باغي و از محصولات جديد تراكتورسازي محسوب مي شود در تراكتورسازي اروميه توليد و به بازارهاي داخلي و خارجي عرضه شده است.


ابراهيمي تاكيد كرد: تراكتور سازي سال گذشته گامهاي موثري را در جهت توليد محصولات جديد با هدف تامين نياز كشاورزان داخلي و قطع وابستگي برداشت كه از آن جمله مي توان به توليد صد در صد تراكتور باغي ۹۵۰ با توان ۴۷ اسب بخار كه سالانه از خروج  بيش از ۲ميليون دلار ارز از كشور جلوگيري مي كند، طراحي و توليد تراکتور ITM۴۷۰ با توان ۴۷ اسب بخار مختص باغات و مزارع کوچک در شركت تراكتورسازي اروميه، رونمايي از تراکتور سنگين مدل ITM۱۵۰۰ دو دیفرانسیل دارای ۱۵۰ اسب بخار قدرت براي نخستين بار در كشور با حضور وزير جهاد كشاورزي و مجهز شدن خط رنگ تراكتورسازي به تكنولوژي روز دنيا اشاره كرد.

عضو اتاق بازرگاني تبريز راه اندازي خط توليد موتورهاي ديزلي براي خودرو در موتورسازان گروه صنعتي تراكتورسازي ايران با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت، توليد بيل بكهو با ۸۵ درصد داخلي سازي در دو نوع BL۷۵۰ و BL۸۵۰ ، تك و جفت ديفرانسيل با توان ۷۵ اسب بخار توليد و ... را از ديگر خبرهاي خوش اين مجموعه صنعتي و توليد طي سال گذشته اعلام كرد.

وي انتخاب به عنوان صادر كننده نمونه ملي، دريافت لوح تقدير جشنواره ملي بهره وري، انتخاب به عنوان رتبه اول ٥٠٠ شركت صنعتي بزرگ كشور و تقدير وزيرصنعت، معدن و تجارت، به خاطر رعايت حقوق مصرف كنندگان براي دومين سال پياپي و ... را نيز از ديگر موفقيتهاي تراكتورسازي در جمع واحدهاي صنعتي و توليدي كشور عنوان كرد.

گفتني است گروه صنعتي تراکتورسازي ايران به عنوان بزرگترين توليد کننده ادوات کشاورزي با شرکتهاي اقماري که ۷ شرکت در تبريز و در مجتمع تراکتورسازي ،۲ شرکت در سنندج و اروميه و خط توليد در كشورهاي ونزوئلا و تاجيكستان فعال بوه و با نزديک به ۵ دهه فعاليت در زمينه توليد نه تنها تراکتور بلکه در عرصه توليد ۷۱ نوع انواع موتور در بخشهاي کشاورزي، صنعتي و خودرو، بيش از ۶۵ هزار تن انواع قطعات ريخته از جمله قطعات پيچيده داکتيل، توپي چرخهاي خودروهاي سنگين، قطعه بلوک سيلندر براي انواع خودروهاي توليد داخل مانند نيسان، روآ، توليد بيش از ۲۰۰ هزار بلوک سيلندر خودروي ۲۰۶ و ۳۰۰ هزار قطعه بلوک سيلندر پرايد و تامين نيازايران خودرو در ريخته گري اين گروه نشان از ظرفيت و قابليتهاي بالقوه اين مجموعه دارد.

ارسال نظرات