پیشنهاد سردار نقدی در دیدار با خانواده دانشمند شهید مجید شهریاری:
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اهمیت نماز در دیدگاه شهید شهریاری پیشنهاد کرد: اجلاس نماز و شهید شهریاری برگزار شود.
کد خبر: ۸۵۲۶۷۱۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از زنجان، سردار محمدرضا رضا نقدی در دیدار با خانواده شهید شهریاری اظهار کرد: آثار وبرکات شهید شهریاری به علت اخلاص آن بزرگوار ماندگار است و باید این فرهنگ در جامعه بیان و انتقال داده شود.

وی با اشاره به اینکه برای نشان دادن این جنبه از شخصیت شهید شهریاری پیشنهاد می‌شود، اجلاس نماز و شهید شهریاری برگزار شود، تصریح کرد: با این کار این جنبه از شخصیت شهید شهریاری نمود بیشتری پیدا خواهد کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه با اشاره به خاطره خود در بازدید از دانشگاه شهید بهشتی و پژوهشکده شهید شهریاری بیان کرد: در این بازدید کارمندان خانم حجاب بسیاری خوبی داشتند که این امر نشان از اهمیت حجاب، نماز و شعائر دینی در دیدگاه شهید شهریاری بود.

وی با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهید شهریاری همواره در کشور ماندگار خواهد بود، افزود: علت ماندگاری ایشان اخلاص عملی بود که داشتند.

سردار نقدی ادامه داد: پیشرفت اسلام در یمن، عراق و سوریه و فلسطین در نتیجه خون پاک شهدا به دست آمده است.

در ادامه نیز برادر شهید شهریاری با بیان ویژگی‌های شخصیت آن شهید بزرگوار بیان کرد: آن چیزی که مسلم است ، ایشان به امر نماز و امر به معروف و نهی از منکر توجه ویژه ای داشتند و این کار را در عمل اجرایی می‌کردند.


ارسال نظرات