خبرنگاران استانی خبرگزاری بسیج ضمن بازدید از دفتر مرکزی خبرگزاری فارس در تهران با روند فعالیت های این خبرگزاری آشنا شدند.
کد خبر: ۸۵۶۹۰۵۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، زیارتی مدیر تحریریه خبرگزاری فارس در جمع خبرنگاران استانی خبرگزاری بسیج از خبرگزاری فارس به عنوان یک ظرفیت برای نظام نام برد و گفت: در حال حاضر خبرگزاری فارس با سه سه زبان ترکی استانبولی، عربی و انگلیسی منتشر می شود و به زودی سایت های این خبرگزاری به زبان اسپانیولی و روسی نیز راه اندازی می شوند.

وی با بیان اینکه خبرگزاری فارس در 25 کشور دارای دفتر نمایندگی است و دو دفتر منطقه ای این خبرگزاری در مشهد و بوینس آیرس نیز فعال هستند افزود: خبرگزاری فارس با انتشار روزنامه 500 خبر از حوزه بین الملل در این حوزه به دنبال جریان سازی است.

مدیر تحریریه خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه اولین فارغ التحصیلان دانشکده خبرگزاری فارس از مهر ماه فعالیت خود را در این خبرگزاری شروع می کنند گفت: بخشی از این فارغ التحصیلان نیز در دیگر خبرگزاری ها مشغول به فعالیت شده اند.

زیارتی با بیان اینکه خبرگزاری فارس به عنوان یک موسسه فرهنگی در دیگر زمینه ها از جمله انتشار کتاب نیز فعالیت می کند اضافه کرد: آخرین اثری که توسط این خبرگزاری ترجمه و منتشر شده است کتاب بحران ساختگی بود.

وی با اشاره به اینکه در گذشته نیروهای ارزشی و انقلابی از وجود رسانه برای فعالیت محروم بودند ادامه داد: خبرگزاری فارس به بستر مناسبی برای فعالیت این نیروها تبدیل شده است.

ارسال نظرات