تشریح آخرین وضعیت و روند درمانی مجروحین مازندرانی مدافع حرم
وضع عمومی 21 مجروح مدافع حرم مطلوب است و جای هیچ نگرانی نیست، 4 تن از این رزمندگان با درمان سراپایی هم اکنون به آغوش گرم خانواده خود برگشتند و 5 نفر دیگر از این عزیزان با انتقال به کشور برای مداوای بهتر در بیمارستان بقیه الله تحت درمان هستند.
کد خبر: ۸۶۷۳۵۶۵
|
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲



خبرگزاری بسیج مازندران، معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به پیگیری های بعمل آمده در خصوص بازگرداندن پیکرهای مطهر شهدای مازندرانی مدافع حرم گفت: پیکر پاک شهید قنبری به کشور بازگشته و روز چهارشنبه از بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان بهشهر به سمت بهشت فاطمه این شهرستان تشییع خواهد شد و رایزنی های لازم برای بازگرداندن مابقی پیکرهای شهدای مدافع حرم استان در حال انجام است که پس از حصول نتیجه به اطلاع مردم شریف استان خواهیم رساند.
حسینعلی رضایی در مورد وضع جسمی و روند درمانی رزمندگان مجروح استان گفت: وضع عمومی 21 مجروح مدافع حرم مطلوب است و جای هیچ نگرانی نیست، 4 تن از این رزمندگان با درمان سراپایی هم اکنون به آغوش گرم خانواده خود برگشتند و 5 نفر دیگر از این عزیزان با انتقال به کشور برای مداوای بهتر در بیمارستان بقیه الله تحت درمان هستند.
سخنگوی سپاه کربلا در ادامه درباره وضعیت مابقی مجروحان به خبرنگار ما گفت: بقیه مجروحان باتوجه به شرایط متفاوت جسمانی با یک درمان جزئی طی روزهای آتی وارد کشور خواهند شد و به کانون گرم خانواده خود خواهند پیوست.
رضایی افزود: مردم شریف استان نسبت به انتشار اخبار غیر موثق و در برخورد با شایعات منتشره در مورد وضعیت مجروحین و اخبار حاشیه ای نبرد خان طومان که در شبکه های ارتباطی موبایلی منتشر می شود هوشیار باشند و این اطمینان را به عموم مردم می دهیم که هیچ نگرانی در خصوص وضعیت جسمانی 21 رزمنده مجروح مدافع حرم استان به دل خود راه ندهند و بزودی اخبار خوشی را به اطلاع مردم خواهیم رساند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها