امام جمعه زرندیه گفت

مسجد مروج امر به معروف و نهی از منکر

امام جمعه زرندیه گفت: یکى از پایگاه‌هاى مهم برای انجام فریضه امر به معروف و نهى از منکر، مساجد است.
کد خبر: ۸۶۹۹۹۱۴
|
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدعلی علم‌الهدی شامگاه گذشته در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان با اشاره به نقش مساجد در احیای امر به معروف و نهی از منکر گفت: نقش مساجد در احیای امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم و تعیین کننده است.

وی افزود: برای نهادینه کردن امر به معروف و نهی از منکر بایستی در جامعه فرهنگ سازی درستی انجام شود به دلیل آمار و عکس‌العمل افراد در مقابل امر به معروف و نهی از منکر بایستی این فریضه طبق برنامه و مراحل چند گانه‌ای همچون زبان نرم، ملایم، احتمال اثر، موقعیت و ویژگی‌های خاص زمان و آدم شناسی و جامعه شناسی انجام شود.

امام جمعه زرندیه ادامه داد: امروزه قدرمساجد مغفول مانده مسجد، مرکزی است که امروز قدرش مجهول و فردای قیامت برای آنان که حقش را ادا نکردند بزرگ‏ترین اندوه و حسرت در پیشگاه خداوند متعال است.

حجت‌الاسلام علم‌الهدی تصریح کرد: مسجد خانه خدا و جایگاه مناسبی برای امر به معروف و نهی از منکر، حل مشکلات مسلمانان و آمادگی به منظور جهاد و مبارزه با دشمنان خدا و انسانیت است.

وی افزود: یکى از پایگاه‌هاى مهم برای انجام، فریضه امر به معروف و نهى از منکر، مساجد هستند، این مکان مقدس جایگاه دین‌داران دلسوز و میدان حضور قدرتمندانه مؤمنان است و امامان جماعت مسجد، هیئت امنا و پایگاه بسیج باید در مسجد بستری را فراهم کنند تا این فریضه به فراموشی سپرده نشود و موضوع امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه قرآن و روایات مورد توجه قرار گیرد و به اطلاع مراجعین برسد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات