استاد دانشگاه در گفتگو با«بسیج»:
یک استاد دانشگاه گفت: به دلیل نوع نگاه اسلام به زنان، حجاب خانم ها از حساسیت بیشتری برخوردار است و رعایت نکردن این مسئله به منجر شدن طلاق در خانواده ها دامن می زند.
کد خبر: ۸۷۱۰۷۶۱
|
۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

محمد جلائی استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج درخصوص افزایش نرخ طلاق در کشور و دلایل آن اظهار داشت: عوامل متعددی را می توان در افزایش طلاق دخیل دانست، متأسفانه آمار طلاق در افرادی که عمر پیوند زندگی شان کمتر از 5 سال است بسیار بالا رفته است.

وی افزود: مهمترین عامل طلاق در کشور ما به عدم رعایت اصول و قواعد دین اسلام در زندگی افراد بر می گردد و این مسئله در جامعه اسلامی ما یک ناهنجاری محسوب می شود.

این استاد دانشگاه بیان داشت: بر اساس تحقیقات در بالای شهر تهران از هر 100 ازدواج 51 ازدواج به طلاق آن هم در سال های اولیه پیوند زناشویی افراد منجر می شود.

وی بدحجابی در خانم ها و آقایان را یکی از عوامل موثر در افزایش آمار طلاق در کشور خواند و گفت: به دلیل نوع نگاه اسلام به زنان، حجاب خانم ها از حساسیت بیشتری برخوردار است و رعایت نکردن این مسئله به منجر شدن طلاق در خانواده ها دامن می زند، باید گفت بیشترین آسیب ناشی از طلاق متوجه زنان و فرزندان آنها خواهد بود و این تبعات بسیار منفی در جامعه خواهد داشت.

ارسال نظرات