نماینده مردم نائین در مجلس در گفتگو با«بسیج» مطرح کرد

نقش مخرب ماهواره در تزلزل بنیان خانواده

نماینده مردم نائین در مجلس گفت: کانال های فاسد ماهواره ای قطعاً اثرات بسیار زیادی در تزلزل بنیان خانواده در کشور داشته تا جایی که آثار آن به سطوح مختلف جامعه و در هر رده سنی تسرّی پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۸۷۲۲۰۸۱
|
۱۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
عباسعلی پوربافرانی نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به اثرات مخرب ماهواره بر زندگی افراد و خانواده ها در جامعه بیان داشت: ماهواره به عنوان یک ابزار هم می تواند فرصت باشد و هم تهدید.

وی در ادامه مطلب گفت: وقتی یک ابزاری مثل ماهواره وارد جامعه می شود متولیان امر باید زمینه استفاده صحیح و درست را از اینگونه ابزار ها فراهم کنند در غیر این صورت نتایج بسیار مهلکی را در جامعه به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم نائین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متولیان فرهنگی و مسئولان مربوطه باید با برنامه ریزی های اصولی و جذاب، خطرات و آثار سوء ماهواره را به حدأقل برسانند و کاری کنند که تمام آسیب ها و تهدیدهای ماهواره به فرصتی برای خودمان تبدیل شود نه اینکه جامعه را تهدید کند.

پوربافرانی نقش مخرب کانال های ماهواره ای را در سطح جامعه بسیار پررنگ دانست و تصریح کرد: کانال های فاسد ماهواره ای قطعاً اثرات بسیار زیادی در تزلزل بنیان خانواده در کشور داشته تا جایی که آثار آن به سطوح مختلف جامعه و در هر رده سنی تسری پیدا خواهد کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار