سجادفر در نشست شورای امربه معروف ناحیه مرکزی یزد:

امر به معروف و نهی از منکر کارآمد ترین شیوه تعامل اجتماعی است

امر به معروف و نهی از منکر شیرین ترین کار و کارآمد ترین شیوه تعامل اجتماعی برای همکاری در ایجاد نظم اجتماعی است.
کد خبر: ۸۷۲۳۳۱۹
|
۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر پایگاه نفیسه حوزه مقاومت مهدیه ناحیه مرکزی یزد باحضور دبیر و اعضای شورای امر به معروف پایگاه برگزار شد.

"سجادفر" دبیر امربه معروف پایگاه ،امربه معروف را دعوت و تشویق به خوبی ها و نهی از منکر را مانع شدن از بدیهای ندانسته و ناشناخته عنوان نمود وافزود: در مسائل اجتماعی امربه معروف و نهی از منکر یک وظیفه عمومی است.

وی با تاکید بر همراهی دل و زبان در این فریضه اظهار داشت:کسی که مردم را به نیکی امر و از بدی دور می کند ولی خود به آن عمل نمی کند مشمول لعنت خداست.

دبیر امر به معروف پایگاه با بیان اینکه اگر معنای امر به معروف و نهی از منکرمعلوم باشد شیرین ترین کاروکارآمد ترین شیوه تعامل اجتماعی برای همکاری در ایجاد نظم اجتماعی است،خاطرنشان کرد:امربه معروف و نهی از منکر باید صادقانه باشد و ما باید این فریضه را اول از خودمان شروع کنیم و بعد به خانواده و مردم برسانیم.

سجاد فر در ادامه اذعان داشت:امربه معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی و عام است، عام است یعنی انجام آن برای همه افراد واجب است مانند نماز که بر هر فرد مکلفی واجب است ولی انجام آن به خود افراد و تلاش آنها بستگی دارد مانند تلاش افراد برای ادای نماز اول وقت یا آخر وقت .

ارسال نظرات
آخرین اخبار