خبرهای داغ:
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزي شهرستان بهار:
فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزي شهرستان بهار با بیان اینکه فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه احیا شود، گفت: اگر در جامعه امر به معروف باشد آن جامعه پویا و زنده است.
کد خبر: ۸۷۲۴۶۱۰
|
۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، در راستای تحقق فریضه امر به معروف و نهی از منکرشورای امر به معروف و نهی از منکر حوزه بسيج دانش آموزي شهرستان بهار با حضور اعضاي شوراي حوزه تشكيل جلسه داد.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزي شهرستان بهار در این جلسه اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در جامعه احیا شود.

مهدی شهبازی با اشاره به ماموریت بسیج در راستای امر به معروف و نهی از منکر گفت: این شورا در مرحله اول معروفات و منکراتمربوط به قشر دانش‌آموزي را شناسایی کرده و با همکاری آموزش وپرورش و سپاه و با برنامه‌ریزی در صدد پررنگ کردن معروفات و از میان برداشتن منکرات گام برداشته است.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) به خاطر امر به معروف شهید شد، خاطرنشان کرد: اگر در جامعه امر به معروف باشد آن جامعه پویا و زنده است و اگر امر به معروف نباشد آن جامعه مرده است و این در دین اسلام بسیار مهم و ضروی است که در جامعه به فریضه امر به معروف و نهی از منکر پرداخته شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات