خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد

تشکیل تیم‌های تذکر لسانی در شهرستان نهاوند

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به تشکیل تیم‌های تذکر لسانی در سطح شهرستان گفت: مانورهای تذکر لسانی این ناحیه با هماهنگی با دستگاه قضایی شهرستان در ایام مختلف در سطح شهرستان انجام‌گرفته است و بیش از 20 تیم در این مأموریت حضور یافتند.
کد خبر: ۸۷۲۶۶۴۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، سرهنگ کامران کریمی در جمع خبرنگاران بیان داشت: امربه‌معروف یکی از موضوعات مهم مطرح‌شده در دین مبین اسلام است که توجه همگانی به آن خیلی از مشکلات اجتماعی و فرهنگی را مرتفع می‌کند.

وی اظهار کرد: همه باید در موضوع امربه‌معروف احساس مسئولیت داشته باشند تا با همکاری همه نهادها اثرات این فریضه همگانی بیش‌ازپیش در جامعه نمایان شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: یکی از ستادهایی که در سپاه نهاوند جلسات آن به‌طور مرتب برگزار می‌شود و به گفته مسئولان استانی از بهترین جلسات در سطح استان است؛ تشکیل ستاد امربه‌معروف در ناحیه نهاوند است.

وی بابیان اینکه ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر نهاوند به‌صورت منظم تشکیل جلسه می‌دهد، گفت: به‌صورت ماهیانه جلسات برگزار می‌شود و در صورتی که نیاز باشد جلسات فوق‌العاده نیز با حضور همه اعضا تشکیل می‌شود.

کریمی از اهتمام دستگاه‌های اداری نهاوند به موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر قدردانی کرد و گفت: در سال گذشته با همکاری نهادهای مربوطه 11 جلسه ستاد احیا امربه‌معروف در سپاه نهاوند برگزارشده است و اثرات خوبی نیز داشته است.

وی اظهار داشت: در این جلسات 42 مصوبه تصویب و اجرایی شده است و بعضی مصوبات نیز در حال پیگیری و اجرایی شدن هستند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند افزود: هدف از برگزاری جلسات ستاد احیا مقابله با منکرات رایج در سطح شهرستان و ترویج معروفات است که با تلاش و همکاری اعضای این ستاد برنامه‌های خوبی در نهاوند اجراشده است.

وی با اشاره به تشکیل تیم‌های تذکر لسانی در سطح شهرستان گفت: مانورهای تذکر لسانی این ناحیه با هماهنگی با دستگاه قضایی شهرستان در ایام مختلف در سطح شهرستان انجام‌گرفته است و بیش از 20 تیم در این مأموریت حضور یافتند.

کریمی بیان داشت: برگزاری حلقه‌های صالحین با تشکیل شورای امربه‌معروف در ادارات شهرستان از دیگر اقدامات بسیار خوب این ستاد بوده است که اثرات خوبی را در این ادارات به دنبال داشته است.

وی در پایان گفت: در برنامه‌ریزی‌های امسال ستاد، بر موضوع اهتمام و توجه به ترویج اقامه نماز در دستور کار قرار دارد و برنامه‌ها و مصوبه‌هایی نیز در این مورد تصویب خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات