قرآن کریم برای مقابله با جنگ نرم دشمن، اقامه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی مردم به مردم، مردم به دولت، و دولت به مردم دیده است.
کد خبر: ۸۷۴۲۸۸۹
|
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه آموزشی یک روزه با حضور 40 نفر از مسئولین طلایه داران امربه معروف و نهی از منکر استان با حضور سید مهدی امینی، معاون امر به معروف و نهی از منکر مردم به دولت و مردم در شهرکرد برگزار شد.

سید مهدی امینی در این کارگاه آموزشی، با اشاره به اهمیت امربه معروف و نهی از منکر در اصلاح جامعه، گفت: با همفکری و هم افزایی می توانیم این فریضه فراموش شده در جمهوری اسلامی را احیا کنیم.

معاون امربه معروف و نهی از منکر مردم به دولت و مردم، تصریح کرد: الان دشمن در فضای جنگ نرمی که بر علیه جمهوری اسلامی پیش گرفته، آنچه می تواند نظام را در مقابل هجمه دشمن مؤثر واقع بکند،‌انجام امر به معروف و نهی از منکر است؛ چرا که در جنگ نرم دشمن سعی دارد مردم را نسبت به ارزش های اسلامی و انسانی بی تفاوت کند.

وی، افزود: قرآن کریم برای مقابله با این حربه دشمن، اقامه امر به معروف و نهی از منکر را وظیفه همگانی مردم به مردم، مردم به دولت، و دولت به مردم دیده است.

امینی، گفت: بنابراین بر اساس قانون اساسی و قانون جدیدی که تحت عنوان حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر هویت پیدا کرد، ستاد موظف شد که با دعوت از عامه ی مردم فضایی را فراهم کند تا زمینه انجام این فریضه الهی فراهم شود.

این مقام مسئول، افزود: لذا در قالب گروه های 10نفره طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر، افراد آموزش های لازم را می بینند و با این موضوع که کی و چگونه اقامه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند، وچگونه تحت حمایت قانون قرار می گیرند، آشنا می شوند، تا ان شاءالله بتوانیم زمینه را بر دعوت آحاد مردم به امر خیر مهیا کنیم.

در این کارگاه آموزشی، پیرامون برنامه های ستاد احیای امر به معروف ونهی از منکر در استان چهارمحال و بختیاری هم اندیشی و راهکارهایی برای احیای این فریضه الهی و تشویق و ترغیب آحاد مردم به انجام این واجب دینی اندیشیده شد.

گفتنی است:‌ سخنرانی در کارگاه آموزشی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شهرکرد، از دیگر برنامه های سفر سید مهدی امینی، معاون امربه معروف و نهی از منکر مردم به دولت و مردم، بود.
ارسال نظرات