سردار فضلی در گفتگو با «بسیج»:

عضویت در کنوانسیون کودک یعنی زورمان را داده‌ایم و به‌ جای آن التماس می‌کنیم

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: چه الزامی دارد که ما حتماً عضو کنوانسیون کودک شویم، با عضویت در این کنوانسیون زورمان را داده‌ایم و به‌جای آن التماس می‌کنیم.
کد خبر: ۸۷۵۲۰۵۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

سردار علی فضلی جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به این سؤال خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج مبنی بر پیوستن ایران به کنوانسیون کودک و درنتیجه حذف بسیج دانش‌آموزی گفت: انسان تعجب می‌کند، این کنوانسیون الزام‌آور که نیست تازه اگر هم الزام‌آور باشد و الزام غلط باشد ما نباید ان را تصویب کنیم.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین افزود: به نظر می‌رسد باید عزیزان ما در مجلس شورای اسلامی و دولت محترم در این موضوع به تکالیف اسلامی انقلابی خودشان به‌خوبی عمل کنند. ما در دفاع مقدس 36 هزار شهید دانش‌آموز داریم؛ شهدای عزیز بزرگواری که وقتی به سن تکلیف رسیدن و مجازند در جبهه و جهاد شرکت کنند.

وی بابیان اینکه برخی از شهدا دفاع مقدس افراد زیر 18 سال هستند، افزود: برای ورود این افراد به میدان نبرد و جهاد، به دفاع مقدس هیچ منع شرعی وجود ندارد. امروز معلوم است اگر این کنوانسیون بخواهد به این شکل و کیفیت دنبال شود به این آرمان‌ها لطمه می‌زند به حضور انقلابی جوانان ما صدمه می‌زند با این کنوانسیون باید جوانان را منع کنیم از کارهای انقلابی و ارزشی کردن.

سردار فضلی در ادامه خاطرنشان کرد: خود ما وقتی جنگ شروع شد مگر چند سال داشتیم. یک شرایط سنی با حرارت انقلابی بود که نشاءت گرفته از اسلام و بیان صریح امام خمینی (ره) و قران و عترت بود باعث شده بود که جوانان در جبهه‌های حق علیه باطل موج می‌زدند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین در پایان تشریح کرد: عزیزان مسئول ما و به‌ویژه در مجلس شورای اسلامی و دولت نسبت به این موضوعات توجه عمیق داشته باشند و به تعبیری" زورمان را ندهیم و التماس کنیم"؛ چه الزامی دارد که ما حتماً عضو این کنوانسیون شویم، با عضویت در این کنوانسیون زورمان را داده‌ایم و به‌ جای آن التماس می‌کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار