خبرهای داغ:
در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال آذربایجان غربی و از هفته هشتم ان رقابت ها تیم کشاورز بوکان از ساعت ۱۷ روز جمعه ۲۷ مرداد ماه در شهر محمد یار به مصاف شهرداری این شهر رفت.
کد خبر: ۸۹۰۴۷۴۲
|
۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این دیدا پرگل تیم کشاورز موفق شد برای اولین بار در این فصل به دومین پیروزی پیاپی خود دست یابد و بعد از کسب پیروزی در هفته هفتم این بار و در خارج از خانه موفق به پیروزی حریف خود شد.

کشاورز بوکان در این بازی با نتیجه پر گل ۳ بر یک میزبان خود را در هم کوبید تا با کسب این پیروزی با ۱۱ امتیازدر رده چهارم جدول قرار گیرد.

در دیگر بازی های این هفته نیز تیم پرسپولیس مهاباد با نتیجه پرگل ۵ بر ۲ حریف خود متیم خوی را در هم کوبید و شهرداری ارومیه نیز با ۲ گل بر میزبان خود هئیت شوط به برتری رسید.

شهرداری پیرانشهر ۲ بر یک فرهنگ سرای ارومیه را از پیش رو برداشت و کاویان نقده صدر نشین این رقابت ها نیز موفق شد تیم آریا اشنویه را با نتیجه دو بر صفر مغلوب کند.

هم اکنون و پایان رقابت های هفته هفتم تیم کاویان نقده با ۱۸ امتیاز صدر نشین رقابت ها است و تیم های شهرداری ارومیه با ۱۴ و پرسپولیس مهاباد با ۱۴ امتیاز در رده های دوم و سوم جدول قرار دارند.

ارسال نظرات