فرماندار ازنا:

اشتغال ۵۰۰ نفر در داروسازی بایر افلاک ازنا

فرماندار ازنا گفت: فاز انسانی داور سازی ازنا با اشتغال ۵۰۰ نفر در حال پیگیری است و توسعه گداز قطعه هم در دستور کار هست.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۰۷
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان؛ محمد محمدی نژاد فرماندار ازنا در دیدار مسئولین شهرستان با امام‌جمعه ضمن عرض پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: ما در نظام مقدس انقلاب اسلامی دو بار جشن می‌گیریم ویکی از آن‌ها ۱۲ بهمن سالروز امام (ره) به میهن است دیگری آزادسازی خرمشهر بود.
وی افزود: ما هرچه داریم مدیون خون شهدا قبل از انقلاب و بعدازآن و امام و رهبری مقام معظم رهبری است.
محمدی نژاد با اشاره به دستاورد‌های انقلاب عنوان کرد ما مسئولین باید پاسدار خوبی برای انقلاب باشیم، زیرا این دستاورد‌ها به‌سادگی به دست نیامده است.
وی بیان کرد همه مدیران باید خادمی برای مردم باشند و رییس و مدیران باید، ولی نعمتشان مردم باشند.
فرماندار ازنا با اشاره به برگزاری جشن ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: دهه مبارک فجر باید به مردم منتقل شود، زیرا بارأی بالا و حمایت این مردم این نظام مقدس استوار است و در این ایام مهم‌ترین پروژه‌ها به بهره‌برداری رسد که باعث دل گرمی مردم خواهد شد.
وی تصریح کرد: با تلاش‌های نماینده و شورای تأمین و همه مسئولین شهرستان که اعتبار ازنا در ردیف اول قرار گرفت که کل هزینه که برای پروژه‌های در سطح شهرستان ۳۷۲ میلیارد هزینه شده است.
فرماندار ازنا ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت در حوزه اقتصادی فولاد ازنا در حال نصب و تجهیز است و سد کمندان پیشرفت خوبی داشته است و مشکل جابجای روستا کمندان هم به بالادست انجام خواهد گرفت و فاز انسانی داور سازی ازنا با اشتغال ۵۰۰ نفر در حال پیگیری است و توسعه گداز قطعه هم در دستور کار هست.
وی افزود در ایام‌الله دهه فجر ۷۱ پروژه داریم که دو پروژه اقتصادی با هزینه ۲۵۰ میلیارد تومان و ۱ پروژه عمرانی ۸۴ میلیارد تومان و در بحث اشتغال روستای ۲۰۰ میلیون به بهره‌برداری خواهد رسید.
محمدی نژاد با اشاره به گاز و آب‌رسانی در روستا‌ها عنوان کرد ۷ روستا در هفته دولت امسال جاده‌شان بهینه‌سازی شد و در بخش مرکزی جاده هفت روستا در حال بهینه‌سازی قرارگرفته است و از سد کمان صالح آب‌رسانی آب ۴۸ روستا به پایان رسیده است.
وی با اشاره به حضور مسئولین در نماز جمعه بیان کرد ما در نماز جمعه هر هفته یک همایش داریم.
وی با اشاره به ظرفیت بالا نماز جمعه بیان کرد مسئولین شهرستان گزارشی از مشکلات و توان و محدودیت دستگاه خود به نماز جمعه ارائه دهد.
وی بیان کرد: همه جهان وتحلیگران غرب نگاهشان به راهپیمایی ۲۲ است وظیفه‌داریم در راهپیمایی شرکت کنیم.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار