فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: دشمن مستکبر بعد از انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کردند و باز هم دانش آموزان بودند که به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفتند و امروز ما ۳۶ هزار شهید دانش آموز داریم و هیچ قشری در جامعه به اندازه دانش آموزان شهید تقدیم نظام نکرده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۸۹
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ "محمد حسین فولادی" فرمانده سپاه ناحیه ایلام در حاشیه اعزام 300 نفر از دانش آموزان شهرستان ایلام به مناطق عملیاتی دفاع مقدس استان گفت: در زمان طاغوت ملت تحت امر نظام سلطه بودند و شاه فرامین نظام سلطه و غرب را اجرا می کرد و از خود اختیاری نداشت.

فولادی اظهار کرد: در طول تاریخ هر جنگی که اتفاق افتاد بخشی از کشور را از ما جدا کردند و بدین وسیله بخش های مختلف و حیاتی از کشور ما تقدیم بیگانگان شد در حالی که در طول 8 سال دفاع مقدس یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست دشمن نیافتاد.

وی افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل استقلال و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام تصریح کرد: دانش آموزان و معلمان میدان دار حرکت انقلابی بودند و کلاس های درس به کلاس مبارزات تبدیل شده بود و ضمن روشنگری برای آحاد ملت جان خود را فدا کردند.

فولادی عنوان کرد: انقلاب در برابر همه نظام های مستکبر دنیا ایستاد و آنان را از کشور بیرون کردند چرا که جرم ملت ما این بود که می خواستیم خودکفا باشیم و خودمان ارباب خودمان باشیم و زیر یوغ و سلطه کسی نباشیم.

وی ابراز کرد: بعد از انقلاب نوپای جمهوری اسلامی ایران جنگ تحمیلی را به ما تحمیل کردند و باز هم دانش آموزان بودند که به جبهه های نبرد حق علیه باطل رفتند و امروز ما ۳۶ هزار شهید دانش آموز داریم و هیچ قشری در جامعه به اندازه دانش آموزان شهید تقدیم نظام نکرده است.
 

فرمانده سپاه ناحیه ایلام خاطر نشان کرد: امروز دانش آموزان کلاس درس را به میدان جهاد تبدیل کرده اند و پیشرفت علمی کشور را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

این فرمانده نظامی اذعان کرد: هنوز پیکر نورانی تعدادی از شهدا به دست مادرانشان نرسیده است و جبهه های ما مملو از پیکر پاک و یاد و ایثار شهداست که باید دانش آموزان در این اردوها با کسب معنویت و فرهنگ ناب ایثار از این اردوهای انسان ساز برگردند.

 

ارسال نظرات