خبرهای داغ:
به مناسبت هفته قوه قضائیه، با همت معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه ناحیه بهبهان اجراء شد.
کد خبر: ۹۰۳۱۵۱۸
|
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهبهان، به مناسبت شهادت دکتر بهشتی و هفته قوه قضائیه مراسمی تحت عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج بهبهان و با حضور ریاست و پرسنل دادگستری شهرستان بهبهان، پرسنل سپاه ناحیه، پرسنل نیروی انتظامی، هلال احمر و سایر ادارات، نهادها و دستگاههای اجرایی شهرستان بهبهان در آستان مقدس امامزاده حیدر علیه السلام برگزار شد.

در این مراسم کریم پور رئیس دادگستری بهبهان ضمن تبریک بمناسبت هفته قوه قضائیه به مجموعه دستگاه قضایی از زحمات مجموعه های مرتبط با این دستگاه از جمله اداره ثبت اسناد و املاک، پزشکی قانونی و... نیز تجلیل کرد و به تشریح و تبیین وظایف دستگاه قضایی و مجموعه های مرتبط با آن پرداخته و دلیل طولانی شدن روند اجرایی برخی از پرونده ها را کمبود پرسنل و امکانات لازم دانست.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین ناصری امام جمعه شهرستان بهبهان ضمن تبریک هفته قضائیه، با اشاره به ترورهای مکرر مسئولین و انقلابیون توسط دشمنان نظام اسلامی در تیرماه دهه ۶۰ گفت:آمریکا و استکبار جهانی این همه دَم از حقوق بشر می زند و در مقابل دیدید که چقدر ترور در تیرماه آن سالها صورت گرفت و این حقوق بشر آمریکایی است.

امام جمعه بهبهان در ادامه پرسنل دستگاه قضایی را به رعایت اخلاق اسلامی در برخورد با مراجعین و احقاق حق آنها توصیه نمودند و به ترسیم نمونه های از موافقین و مخالفین دادگاهها اشاره کرده و متذکر شدند که مراقب باشید مخالفین شما از ۵۰ درصد بیشتر نشود و لازمه این کار برخورد اسلامی و صحیح با آنها است.

حجت الاسلام ناصری در پایان این مراسم ضمن تببین مواضع رهبر معظم انقلاب، لازمه ایستادگی راسخ در برابر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گوش به فرمان رهبری بودن، انجام وظایف توسط سه قوه مقننه، مجریه و قضائیه کشور و مقابله با نفوذ در ابعاد مختلف دانستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها