در جمع فرهنگیان بسیجی بام ایران بیان شد؛
عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و مدیر مسئول روزنامه جوان در جمع فرهنگیان بسیجی استان که در تالار اندیشه شهرکرد برگزارشد برجام را یک کارگاه آمریکاشناسی معرفی کرد.
کد خبر: ۹۱۸۱۸۶۸
|
۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲

 به گزارش سرویس فرهنگیان خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ دکتر عبدالله گنجی گفت: کار معلمان معتقد به جمهوری اسلامی تربیت نیروی همتراز انقلاب اسلامی است،  به گونه ای که انقلاب در هر عصری احساس کند کادرش همان کادر صدر انقلاب است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در پاسخ به "پرسش مشکل ما با غرب چیست؟" اظهار کرد: در مواجهه با این پرسش دو نگاه وجود دارد، یک نگاه می گوید مشکل ما با غرب بر سر یک مسائل مشخصی است که باید با گفتگو با آنان از این فضا خارج شویم.

گنجی افزود: نگاه دیگر که امام خمینی رحمت الله علیه به آن معتقد بودند این است که  مشکل ما با غرب یک نگاه ماهیتی  و هویتی است لذا تا این انقلاب هست مشکل ما با غرب حل نمی شود.

عبدالله گنجی در ادامه گفت: برجام نقش داوری بین این دو دیدگاه را داشت و به همه ثابت کرد که دیدگاه امام راحل درست است چرا که دنیا می داند در قضیه برجام جمهوری اسلامی به همه تعهداتش عمل کرد اما نه تنها مشکلی حل نشد بلکه بدتر هم شد و نتیجه ای از مذاکرات حاصل نشد.

مدیر مسئول روزنامه جوان برجام را یک معجزه در شناساندن دشمن عنوان  و تصریح کرد: برجام یک کارگاه آمریکا شناسی بود، آمریکا از ابتدای اردیبهشت 1397 برخلاف همه تعهدات و عرف بین المللی از برجام خارج شد و اروپا هم علی رغم همراهی یک ساله ایران هیچ اقدامی انجام نداد و این رویه به ما می گوید غرب غرب است و اروپا و آمریکا با هم تفاوت ندارند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به مشکلات اقتصادی کشور به ویژه در دوسال گذشته اشاره کرد و گفت: ما اقتصاد21 دنیا هستیم باید با ایستادگی و ابتکار برای مشکلات اقتصادی جامعه کاری کرد و حل همه مشکلات اقتصادی با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های زیادی که در کشور وجود دارد امکان پذیر است.

شایان ذکر است سازمان بسیج فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری با عضویت بیش از10هزار نفر از فرهنگیان استان در تلاش است با بهره گیری از ظرفیت معلمان بسیجی نسلی مومن و همتراز با انقلاب اسلامی را برای اداره امور کشور در آینده تربیت کند.

ارسال نظرات