خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: مشارکت بالای ملت ایران اسلامی در انتخابات به طور قطع برای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاس‌آور خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۲۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، سردار سرتیپ دوم حبیب شهسواری در همایش تبیینی مرزنشینان با محوریت ایجاد وحدت و امنیت در خوی با اشاره به نقش عشایر و مرزنشینان در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، اظهار کرد: نقش عشایر ما در تابلوی انقلاب اسلامی ماندگار است و مرزنشینان به معنای واقعی کلمه از بدو تاسیس نظام اسلامی تاکنون در مقابل دشمنان جان‌فشانی کردند.

وی افزود: آذربایجان غربی از ۲۳ بهمن ۵۷ با توطئه‌های مختلفی از سوی دشمنان رو به رو بوده است، استکبار جهانی پس از انقلاب به صورت مستمر توطئه‌های مختلف را جزو برنامه‌های اصلی در اتاق‌های فکر خود قرار داده است، در این میان نقش عشایر و مرزنشینان به عنوان جلوه‌های کمال و جمال انقلاب در مظهر انقلاب اسلامی ثبت شده است.

این مسوول در بخش دیگری از سخنان خود با انتقاد از نحوه اجرای افزایش بهای قیمت سوخت، اظهار داشت: مصرف بی‌رویه سوخت در سال‌های اخیر را شاهد بودیم، لذا دولت می‌بایست با ساماندهی و تثبیت قیمت آن مصرف بی‌رویه سوخت را مدیریت می‌کرد.

شهسواری به نحوه اجرای طرح افزایش سوخت اشاره کرد و اظهار داشت: یقیناً اگر مسئولین اجرایی کشور چند ماه قبل از اجرای این طرح با تبیین اهداف افزایش بهای سوخت، مردم را آگاه و توجیح می‌کردند شاهد چنین مشکلاتی در کشور نبودیم و در این میان دشمن با ایجاد تنش و سوءاستفاده از ضعف مدیریتی مسئولان ما، برای ایجاد اغتشاش، ناامنی و  در ادامه آن براندازی انقلاب اسلامی تلاش نمی‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان اهداف از پیش تعیین شده خود را اجرا کردند، که با ورود مقام معظم رهبری، مردم بابصیرت و آگاه این توطئه‌ها نیز خنثی شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات