خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فلاورجان گفت: روحانیون انقلابی و بسیجی سهم به سزایی دارند که انقلابی گری را به دیگر کشورها صادر کنند و امید است که با جهانی شدن انقلاب اسلامی زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) فراهم کند.
کد خبر: ۹۱۹۸۲۹۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، حجت الاسلام و المسلمین علی رئیسیان اظهار داشت: روحانیون انقلابی و بسیجی سهم به سزایی دارند که انقلابی گری را به دیگر کشورها صادر کنند و امید است که با جهانی شدن انقلاب اسلامی زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) فراهم کند.

وی در ادامه اظهار کرد: خداوند در آیه 146 سوره آل عمران می فرماید چه بسیار از پیامبران الهی که مردان الهی هم پای آنان جنگیدند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فلاورجان در ادامه افزود: مردان الهی در فرهنگ قرآنی کسانی هستند که خود را از لحاظ عملی و علمی ساخته اند زیرا ولایت فقیه استمرار حرکت الهی است، بسیجیان همانند ربیون الهی هستند که کنار پیامبر ایستاده اند.

وی ادامه داد: همان طور که رهبر معظم انقلاب بیان می کنند بسیج یعنی حضور بهترین؛ با نشاط ترین و با ایمان ترین نیروهای عظیم ملت که برای اهداف ملی کشور به آنان نیاز دارد واز این رو نقش بسیج برکسی پوشیده نیست و به همین جهت دشمن دنبال ازبین بردن فرهنگ بسیجی است.

رئیسیان بیان کرد: بسیج یعنی پیرو ولایت بودن ، بسیج یعنی تمام اقشار جامعه در آن نقش آفرینی می کنند که دشمن در معرفی بسیج به درماندگی خود اعتراف می کند .

وی در پایان گفت: روحانیون انقلابی و بسیجی سهم به سزایی دارند که انقلابی گری را به دیگر کشورها صادر کنند و امید است که با جهانی شدن انقلاب اسلامی زمینه سازی ظهور امام زمان(عج) فراهم کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها