مصطفی ایلام
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام :
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: حضور باصلابت بسیجیان دشمنان را به عقب رانده است
کد خبر: ۹۱۹۸۵۲۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار "جمال شاکرمی" در جمع بسیجیان شهرستان چرداول گفت:مردم شهرستان چرداول مردانی نامی و خوش غیرت بوده اند که با ایمان و گذشت، قله های فتوت و مردانگی را یکی پس از دیگری طی کردند.
وی اظهار کرد:استراتژی نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه حضور با صلابت بسیجیان استوار است و دشمنان ما به واسطه حضور باشکوه مردم و بسیجیان در صحنه ها خوار، ذلیل و ناکام مانده اند.
شاکرمی بیان داشت: در صحنه های اخیر نصرت الهی را دیدیم و یکبار دیگر مشاهده کردیم عنایات الهی در صحنه‌ها و موقف گاها با ماست.
فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) خاطرنشان کرد:امروز دشمنان ما به عقب رانده شدند در جنگ‌های نیابتی ناامید شده اند در دریا ، زمین، آسمان و خشکی حرفی برای گفتن ندارند چون دفاع ما بر پایه حضور مردم در صحنه ها و بسیجیانی است که پای آرمان های انقلاب ایستاده اند.
وی با اشاره به توطئه های دشمنان گفت:دشمن با همه داشته ها وظرفیت ها به میدان آمده و مقابل ما ایستاده است اما با اراده های پولادین در طول ۴۰ سال گذشته در مقابل آنها سربلند بوده و از مشکلات و گرفتاریها عبور خواهیم کرد.
شاکرمی بیان داشت: انقلاب ما ریشه در عاشورا دارد ما در عاشورا یاد گرفتیم که کم در مقابل زیاد معنا ندارد و با کمترین امکانات و مقدورات فتح الفتوح را به دنبال داشته باشیم.
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام تصریح کرد: ان شاء لله در ماه های آینده خبرهای خوشی از عظمت بسیج و شکل‌گیری کانون ها و پایگاه های مقاومت برای مقابله با همه موضوعاتی که از طرف دشمنان می تواند در مردم تأثیر منفی بگذارد خواهیم شنید.

ارسال نظرات